Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Valenka stelt zich even voor

*loopt een beetje verlegen naar voor* Ehm...hallo. Mijn naam is Valenka (echte naam Jill) en ik zou me graag even willen voorstellen. Ik ben een jonge studente (middelbaar), die niet echt kan doen wat ze wil doen. Volgend jaar, wanneer ik bevrijd ben uit de klauwen van de middelbare school, ga ik misschien journalistiek studeren. Ik schrijf nog niet zo lang. Ben bezig aan mijn eerste roman, maar modder momenteel wat aan. Ben wel gek op schrijven, maar weet bijlange niet hoe ik het kan combineren met mijn schoolwerk. Verder schrijf ik ook gedichten. Zo, als jullie nog meer willen weten, don't hesitate to ask... xx Valenka

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hallo Valenka. Welkom. Je bent niet de enige die aanmoddert, hoor. Het hoort er een beetje bij. Plaats maar eens iets op proeflezen, misschien kunnen we de modder weghalen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wie hebben we hier een geketende scholier combineren kun je leren alles draait om jongleren nog één goede raad volg de rode draad Welkom!

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ben wel gek op schrijven, maar weet bijlange niet hoe ik het kan combineren met mijn schoolwerk.
Welkom Valenka, ...er zijn er hier meer die het combineren met school. En met succes! ;)

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Valenka. Veel schrijvers zijn verlegen, daarom schrijven ze juist. Veel plezier op deze leerzame site.