Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Jennn stelt zich voor

Hallo allemaal, Ik zal me ook even kort voorstellen, ik ben Jennn, 23 jaar. Schrijven is een oude hobby van me, als kind schreef ik al korte verhalen en riep ik dat ik schrijfster wil worden. Toen ik ouder werd had ik er steeds minder tijd voor, ik schreef wat minder, maar vergat het nooit. Intussen heb ik al meer dan vijf jaar een verhaal in mijn hoofd, en ik ben nu bezig om daar een boek van te maken. Het is een fantasy verhaal. Ik had een paar jaar geleden al eerder een poging gedaan om dit boek te schrijven, maar toen ik het drukker kreeg kwam het er even niet van om ermee verder te gaan. INmiddels ben ik de floppy waar het op stond kwijt, dus ben gewoon overnieuw begonnen. Verder ben ik intussen bezig om mijn dagboek van mijn vrijwilligersreis te herschrijven tot boek, en ik heb nog een aantal ideeën klaarliggen om uit te werken. Genoeg te doen dus, maar dat gaat vast goed komen :)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jennn Fantasyverhalen, daar ben ik voor! Ik hoop dan ook binnenkort iets van je te kunnen lezen, dus de moed niet opgeven en blijven schrijven!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Fantasy is leuk, hè? :D Ga je een stukje van je verhaal bij proeflezen zetten? Ik ben er benieuwd naar. Succes met je boek(en)!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! :) Ik ben ook een fantasy fan. ;) Succes met je verhaal en dat je hier veel mag leren. Ook ik ben benieuwd naar een stukje bij proeflezen.

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tijd voor het schrijven moet je maken. Ik ben benieuwd hoe je je verhalen verder uitwerkt. Welkom en succes.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Jennn, moet je horen knoop goed in je oren van de floppy in je hoofd kun je nooit worden beroofd succes met het schrijven laat de woorden beklijven Welkom!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
He welkom jennn , jij bent net als ik splinternieuw hier. ik zit nog even in de onderzoek fase op deze schrijverssite . Daarna ga ik me ook maar even voorstellen. ik wens jou al het goede hier... groet semmy :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dag Jennn, Ben net als jij hier een nieuwkomer. Voelt dus beetje gek om je welkom te heten, maar ik doe het evengoed. Succes met al je plannen! Genoeg te schrijven voor de komende jaren, zou ik zeggen. Groet, Annemiek

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
bedankt voor alle enthousiaste reacties.Als ik zover ben zal ik zeker een stukje plaatsen :)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey Jenn, ik hoop dat we binnenkort iets van je kunnen lezen, want ik heb altijd graag fantasy gelezen :)

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Komt helemaal goed, als ik zover ben en het goed genoeg vind plaats ik iets. Ben erg benieuwd naar de reacties :)