Even digitaal handenschudden - Annemiek Verhoef
Graag stel ik mijzelf hier even voor!
Ik ben Annemiek Verhoef, 47 jaar, samenwonend en moeder van 2 puberzonen. Ik ben al jaren lid van Schrijven Online, maar nooit actief geweest op het forum. Hoogste tijd om daar eens verandering in te brengen, vond ik, te meer omdat ik inmiddels op Twitter mensen volg en volgers heb, die lid zijn van Schrijven Online (die ook riepen dat ik hier eens wat actiever 'moet' worden).
Al jaren schrijf ik beroepsmatig informatieve en educatieve teksten (voor MBO en VMBO Zorg & Welzijn), en ruim 4 jaar terug ben ik aan een roman begonnen, met als thema: de impact van seksueel misbruik. Het schrijven van mijn boek heeft me niet alleen verder gebracht, het heeft me vooral ook plezier en voldoening gegeven. Wat dat betreft voel ik me soms lid van een geheim genootschap: alleen schrijvers weten precies wat ik bedoel als ik zeg dat schrijven zo ontzettend gaaf kan zijn!
Maar goed, mijn manuscript ligt er nu, is zo goed als af, en binnenkort wil ik stappen ondernemen richting publicatie. Uiteraard hoop ik dat dat gaat lukken.
Ten slotte: ik ben inmiddels begonnen aan het schrijven van korte verhalen en aan de eerste hoofdstukken van mijn tweede boek.
Welkom! Succes met het
Welkom, annemiekv. Heerlijk
Welkom (: Je thema spreekt me
Welkom! Lijkt me geen
Van harte welkom hier. En
Je hebt een pittig thema
Je achternaam schept
Door regelmatig te
Welkom en veel succes met het
Dag, dag, dag, dag en nog een
Welkom!
Welkom. Jouw thema spreekt