Oeps, misschien eerst even voorstellen - veronica-1995

Wat deed ik eerst? Oeps, met de deur in huis vallen.... Misschien eerst even voorstellen.... Mijn naam is Veronica, ik woon in België en ben 15 jaar. Ik heb vele hobby's zoals: volleyball, paardrijden, lezen, schrijven, joggen, skiën, snowboarden, reizen, studeren :(, etc. Hopelijk tot schrijfs..... xxxxxxx

Veronica, Veronica Waar is je blauwe hoed Je liefste is gaan zoeken Maar zoekt jouw lief wel goed Jouw liefste is verdwenen Misschien zie je hem weer In de morgen Veronica, Veronica Jouw liefste zei vaarwel Maar 's avonds in het donker Dan komen tranen snel Dan ben je eens zo droevig Misschien is hij weer terug In de morgen Welkom.
25 September 2010 - 20:37

Lid sinds

15 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Volleyball, paardrijden, lezen, schrijven, joggen, skiën, snowboarden, reizen, studeren , etc. ??? Klinkt interessant Veronique (Oh nee zo heet mijn zus) Veronica. Van harte welkom, hopelijk heb je ook wat tijd ingeruimd om je echt aan het schrijven te zetten: kost nu en dan wel wat tijd (en ergernissen) weet je. Welkom!
25 September 2010 - 20:42

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Twee dingen weet ik zeker van jongeren: ze hebben het nooit koud en ze hebben nog de tijd van de wereld. Welkom Veronica, al die andere hobby's zijn vast een bron van inspiratie voor je schrijven. Leuk!
26 September 2010 - 14:53

Welkom! Je hebt best veel gemeen met mij, haha. Behalve dat joggen dan, ik ben niet zo actief als jij. Ga je nog een stukje van een verhaal/column/of iets in die richting (:P) bij proeflezen plaatsen? Wat schrijf je zoal?
26 September 2010 - 22:24