Jomax
Hallo allemaal,
Ik stel me ook maar even voor. Ben een 58-jarige hbo-er (sociaal) en schrijf voor het eerst een boek (roman).
Het schrijven wat ik hiervoor gedaan heb is niet noemenswaardig. Op de middelbare school de schoolkrant die helaas maar een paar maanden voor mijn examen in leven werd geroepen. Verder altijd veel dagboekachtige tekstjes in mijn agenda's. Tijdens mijn studie en bij reacties op allerhande topics kreeg ik geregeld te horen dat ik moest gaan schrijven omdat ik mensen pakte met mijn teksten. Heb ik verder nooit wat mee gedaan. Door stamboomonderzoek ben ik er tenslotte toch toe gekomen. Het verhaal van mijn voorouders in een roman. Ik had al een paar jaar verschillende fragmenten in mijn hoofd en heb wel telkens ik weer informatie had gevonden kleine stukjes voor mezelf geschreven. 2 Maanden geleden ben ik er gewoon voor gaan zitten en ben eraan begonnen. De reacties op het eerste hoofdstuk waren heel positief. Ik ga dus door en zie wel of en waar het schip strand. O ja, in een verenigingsblad is ook een verhaal gepubliceerd dat ik op verzoek over iemand heb geschreven na een interview.
Welkom Jomax en veel plezier
Veel plezier hier. Hoe ver
Jomax, welkom en veel succes
Welkom en succes met je boek.
Welkom Jomax en veel succes
Welkom en succes hier! Ik
Welkom Jomax en veel succes ,
Van harte welkom, Jomax! En
Inspiratie uit een
Leuk idee om het in een
Welkom!
Wat een hartelijk welkom en