Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

MisterG Stelt zich even voor

Ik zal mijzelf bijdeze maar eens voorstellen.. Ik ben Gert-Jan, oftewel MisterG... 26 jaar oud en sinds een paar jaar ontdekt dat ik 't schrijven van korte stukjes wel leuk vind. Ik probeer te schrijven in Column vorm, zoals ik zeg ik probeer.. weet niet echt of ik 't wel goed doe maar wat ik schrijf klinkt wel leuk naar mij doen. Daarnaast schrijf ik af en toe gedichten, in het engels en nederlands. Over van alles en nog wat, eigenlijk wat er in me op komt. Dit alles plaats ik op een Blog http://wickedwicket.wordpress.com/ (Web-Log), voor als backup van mijn texten en voor wie er ooit op strand door 't zoeken van iets.. Deze web-log die ik nu beheer gebruik ik nu 2 maand, bijna alles wat ik schrijf beland daar dus op. Af en toe zal eens iets in Proeflezen plaatsen voor jullie mening.. Dagelijks leven ben ik werkzaam op de bouw als Voeger, bevalt me prima ookal is 't af en toe wel iets lastig. Verders als hobbies is mijn pc wel een groot deel van, waar ik mijn muziek collectie veel op beluister. Verder weet ik niet echt wat ik moet melden, dus bij deze heb ik me voorgestelt. Greetings Mr'G

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Ik was je al tegengekomen bij proeflezen. Leuk dat je je nu ook even voorstelt. :) Veel plezier op deze site!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mister G houdt 't kort de spelfouten krijg je op je bord voegen en vervoegen daarop moet je zwoegen met je liefde voor de Engelse taal wat is hiervan je verhaal Welcome!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi! Welkom hier. Zwaar werk in de bouw toch?
kan inderdaad zwaar zijn op sommige momenten, meestal is het wel te doen... Mits ik genoeg rust neem ;)