Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen: Bonita

Hoi allemaal, Zoals jullie al lezen, ik ben Bonita, ik ben dertien jaar en ik ben hartstikke gek op schrijven. Nou ja, misschien zul je denken: wat moet een jong meisje van dertien nou met schrijven? Ik ben heel goed (al zeg ik het zelf, haha) in taal, dus ook schrijven en ik heb veel fantasie. En daarom heb ik besloten om boeken te gaan schrijven. :) Mijn klasgenoten vinden het vooral erg knap dat ik dit doe en ik ga binnenkort mijn eerste boek uitgeven. :) Mijn eerste boek schreef ik op mijn negende, maar die was nog niet zo goed... en vier jaar later, I'm ready to write a good book! :D En ja, jullie raden het al: ik wil later schrijfster worden, dat is het enige wat ik wil en dat staat ook vast. :) Gelukkig doe ik havo, dus ik kan/mag de opleiding voor schrijfster doen. :D En mocht mijn carrière als schrijfster mislukken, ik kan ook wel goed zingen, dus dat houd ik als reserve. :P Groetjes, Bonita. :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hey lieve meid, Wat goed van je. Van harte welkom op deze site. Hier zul je zeker een hoop leren en wij kunnen weer van jou leren. Ik kijk uit naar je eerste proefplaatsing bij proeflezen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Fris en fruitig zelfverzekerd en guitig Holland's next werk aan je tekst straks kent iedereen je naam dompel je onder in faam Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Voor zover ik weet, heb je niet eens een opleiding nodig om auteur te zijn. Een publicatie bij een uitgever is genoeg. :D Ook ik kijk uit naar een stukje van jou bij proeflezen. Dit forum is dé plaats om goede feedback te krijgen. In de anderhalve maand dat ik hier ben, heb ik meer geleerd dan in het afgelopen jaar.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker