Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Houthakker stelt zich voor, nog een keer

Beste mensen, Ik ben al langer lid op deze website. Zo'n twee jaar geleden heb ik me ook al voorgesteld op deze website. In de twee jaar is er van alles gebeurt. Niet alleen worden kleine jongens groot, ook in het schrijven is een en ander gebeurd. Ik heb me een groot deel van de tijd op ander schrijven dan gedichten gericht. Sinds korte tijd ben ik echter weer bezig met dichten. Dus leek het me leuk om weer actief lid te worden hier. Nogmaals. Mijn naam is Adriaan. Ik ben tweedejaars student Taal en Cultuurstudies, met een hoofdrichting in de Taalkunde. De studie bevalt en ik heb ambitie om ver (heel ver) door te gaan met studeren. Gaaf! Ik ben geboren in Delft en woon nu in Utrecht. Twee prachtsteden. Mijn interesses gaan van mountainbiken tot drummen tot schrijven tot muziek tot koken en nog verder. Belangrijk in het leven vind ik God, investeren in vriendschappen en relaties, ruimdenkendheid en pure hagelslag. Verder wordt het gewoon maar eens tijd om te gaan forummen denk ik. Groetjes, ik zie er naar uit actief te worden hier en contact te hebben met u allen, Houthakker.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik vind dit een pracht-introductie van jezelf :nod: . Welkom en dat je hier met veel plezier mag 'rondlopen'. Taalkunde is gaaf, veel plezier met je studie. Ben erg benieuwd naar je gedichten. Plaats je er eens eentje bij proeflezen? Groetjes!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kleine jongens worden groot met hagelslag op het brood ambitieus in studeren over Taal valt veel te leren hier hakken we met dezelfde bijl en houden elkaars kennis op peil Welkom!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik merk dat ik toch niet zo actief kan worden hier als ik 'gepland' had. Studie en andere zaken maken dat ik niet veel meer tijd heb dan alleen af en toe eens mee te lezen..

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Kijk, hier hebben we dus helemaal niks aan. Je maakt maar tijd. :confused: