Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even kennis maken - tvz29

15 September 2010 - 9:22
Hoi Allemaal, Ik ben niet helemaal nieuw op deze site, maar volgens mij is nog niet iedereen met mij bekend. Ook vanwege het feit dat ik me nog niet had voorgesteld. Foei toch. :o Maar goed, hier zijn we dan. Ik ben getrouwd en heb een drukke baan, twee drukke kids en duimartrose aan beide handen. Toch weerhoud mij dit niet om te schrijven. Gewoon omdat het zo geweldig is. Je komt in je eigen wereld, sluit even alle ellende van je af en schrijft. Onlangs heb ik een boek uitgebracht: Het Verloren Licht. Nu wil ik natuurlijk geen reclame maken, maar voor ik nog meer over mezelf hier opschrijf, wil ik jullie gewoon doorverwijzen naar de bijbehorende website. Hierin vinden allerlei info over mij en mijn verhaal. www.hetverlorenlicht.webklik.nl Groetjes, 8)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 September 2010 - 11:40
Welkom! :) Ik had je boekpresentatie al gezien. Klinkt interessant. Zelf schrijf ik ook fantasy, maar mij wil het maar niet lukken om iets af te krijgen. Ben je al bezig met een tweede boek?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 September 2010 - 12:13
Hoi tvz29! Geweldig dat je al een boek uitgebracht hebt. Respect! Fantasy behoort tot mijn favoriete genres en ik ben dan ook benieuwd naar je verdere verhalen

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 September 2010 - 12:59
Welkom! :) Ik had je boekpresentatie al gezien. Klinkt interessant. Zelf schrijf ik ook fantasy, maar mij wil het maar niet lukken om iets af te krijgen. Ben je al bezig met een tweede boek?
Dank je wel voor je lovende woorden. Ja, ik ben weer begonnen met een verhaal. Dat doe ik wel vaker, maar ik wacht altijd tot een verhaal mij bij de keel grijpt en meesleurt. En volgens mij heb ik vandaag de jackpot gevonden. Dus in de toekomst zal er zeker wel weer een verhaal van mij uitkomen.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
15 September 2010 - 14:21
Het leven is een strijd altijd rennend tegen de tijd uit ellende put je inspiratie dat is wat ik zie het licht dat is verloren hopelijk gaat de wereld meer van je horen Welkom!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
21 September 2010 - 16:07
Welkom! Ik ga je link nog bekijken maar wens je alvast veel succes hier! Vervelend, duimatrose! Sterkte.