Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Nick stelt zich voor

Dag luitjes, Ik ben al langere tijd actief op dit forum maar heb me nog niet voorgesteld. Mijn naam luid Nick Naethuijs, 19 lentes jong en woonachtig in het kleine gehucht Cuijk. Ik ben korporaal F-16 wapensystemen technicus bij de koninklijke luchtmacht en werkzaam op Volkel. Mijn hobby's zijn natuurlijk schrijven (science-fiction), motorijden/racen, sculpturen, tekenen en modelbouw. Ik hoop veel te kunnen opsteken van het al fantastische advies dat mensen hier geven en mij al hebben gegeven. Fijne avond nog allemaal :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dacht eerst, hey, nog een SF schrijver, maar toen had ik je nickname nog niet gezien :D Om iemand alsnog welkom te heten die er hier al ruim een jaar eerder was dan ik is ook zoiets, dus ik wens je gewoon veel succes met schrijven :)

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :) Al was ik me er al een tijdje van bewust dat je er was. Ik heb al wat van je gelezen bij proeflezen. Altijd leuk (vind ik dan) als iemand fantasy of SF schrijft. Interessante baan heb je. Niet vervelend bedoeld, maar ik hoop dat je werk niet zo belangrijk is. :p

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koning, keizer, korporaal, schrijven kunnen ze allemaal Nicks interesse ligt bij sf motorrijden vergt veel lef hij is technisch onderlegd zo is alles gezegd Welkom!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Van mij ook een verlaat welkom, je bent hier al langer dan ik ;-) Veel plezier met schrijven!