Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

peTer stelt zich voor

Ook ik zal me netjes aan de regels houden. Hoewel ik al heel lang geleden mezelf heb aangemeld op de site ben ik tot nu toe niet erg actief geweest. Daar wil ik verandering in gaan brengen, en vandaar dat ik me maar even netjes voorstel. Ik ben Pieter M. Tuin (Peter), woonachtig in Rotterdam en werkzaam als maatschappelijk werker. Ik ben getrouwd en heb 4 kinderen, en voor de rest zal ik jullie de privé-informatie besparen. Ik schreef al voordat ik kon spreken (al heel lang dus), in eerste instantie gedichten en songteksten (in het verleden actief geweest als singer-songwriter), de laatste jaren meer korte verhalen en ik ben momenteel een aanloop aan het nemen voor mijn eerste roman (....) In eigen beheer heb ik een bundeltje uitgebracht, en mijn droom is om ooit nog eens in de schappen van de boekhandel te liggen. Momenteel richt ik me in vooral op de literaire tijdschriften en prijsvragen, je moet ergens beginnen. Al weer een jaar of twee ben ik lid van een schrijfkring in Rotterdam e.o., het is enorm stimulerend om feedback te krijgen van andere schrijvers en het houdt je bezig. dit is mijn weblog: http://dagenalsgras.wordpress.com groetjes, peTer

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
peTer met een grote T kijkt hier met ons mee hij doet aan maatschappelijk werk ruzie zoekt hij in de kerk (reli-rel??) droom en schrijf maar door Vragen? Daar heb je dit forum voor! Welkom!