Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

J.W. zegt: "Volgens mij moet ik mij hier voorstellen."

Dag allen, Bij deze stel ik mij voor :) Mijn naam is Jan Willem Veldhuis, ben woonachtig in Rozenburg ZH en ik kom even 'koekeloeren' of dit forum wat voor mij is als beginnend schrijver. Groetjes, J.W.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is kort :p Er is geen betere site voor beginnende schrijvers wat mij betreft. Ik heb hier al heel veel geleerd. Wat schrijf je zoal? En van harte welkom natuurlijk. :)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
J.W. schreef: "Volgens mij moet ik mij hier voorstellen."
Dat klopt helemaal, J.W. :nod: Welkom hier en ik denk dat je hier veel op kan steken als beginnende schrijver.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op dit forum en ik hoop dat je er veel aan hebt. In ieder geval is hier heel veel informatie en tips/ advies te vinden.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allemaal hartelijk dank voor de reactie! Ik heb al diverse topics doorgelezen en verbaas me hoeveel info - waar ik 3 kwartier voor had 'gegoogled' - hier voor het oprapen ligt. @ilmrm: De laatste tijd hou ik mij bezig met het schrijven van jeugdboeken. Twee jaar geleden heb ik in eigen beheer een kinderboek uitgegeven voor leeftijdscategorie 4-8 jaar. Nu wil ik mij gaan richten op het schrijven voor 12-18 jarigen. J.W.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijk welkom op de site JW. Als ik de kwaliteit vergelijk met wat ik maanden geleden op de site durfde te zetten, dan wil ik dat er het liefste zo weer afhalen. Niet dat ik geen uitglijders meer maak, maar ik heb veel geleerd. Stil Tja! Nu het nog toepassen....(4 puntjes) hoor ik je fluisteren. Voor de duidelijkheid JW, Tja is mijn favo juf met engelen geduld! Na wat gepruts van de laatste dagen mag ik mij weer een groentje noemen. Gooi iets op de site. Zie mijn onderstaande tekst: DROMEN DURVEN DOEN.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Het is dat het al zo laat is, JanWillem, anders had ik je geen welkom meer geheten. Hier iets leren? Een illusie. Maar als je goed bent in zoeken, kun je hier en daar wel wat vinden. Bloem en ik zijn de grootste klieren van het forum. Dat heb je wel gemerkt. Klier lekker mee, maar wel aardig. O ja, welkom.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik koekeloer hier, jij koekeloert daar hier koekeloeren we het hele jaar en koekeloer jij even naast mij dan koekeloeren we zij aan zij Welkom!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Misschien moet je 'm terugzuigen ;) (daar moet een beter woord voor zijn) Enneh, welkom janwillemveldhuis :)

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daar ben ik weer! Sinds twee jaar heb ik mijn eigen Webdesignbedrijf en heb al diverse fora gemaakt, maar die hadden allemaal een functie dat de gebruiker die een onderwerp maakte een mailtje kreeg als hierop werd gereageerd. Hier ben ik de functie nog niet tegen gekomen, dus eigenlijk was ik dit topic helemaal vergeten! Sorry Bloem50, Tja, cychick, Thomach, saya_elisheva en 'M' voor het late antwoorden. Allemaal hartelijk dank voor jullie warme welkom. Groetjes, J.W. @M: Wat leuk om jou hier tegen te komen! Nog steeds docerend aan de Blaise? ;)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onderaan het eerste bericht staat achter een - in een blokje 'volg dit onderwerp' als je daarop klikt komt ie in een lijstje in je profiel. Dan via de opties aan de rechterkant onder je naam kan je naar gevolgde onderwerpen, hier kan je kiezen of je wel of niet via de mail bericht wilt ontvangen.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Onderaan het eerste bericht staat achter een - in een blokje 'volg dit onderwerp' als je daarop klikt komt ie in een lijstje in je profiel. Dan via de opties aan de rechterkant onder je naam kan je naar gevolgde onderwerpen, hier kan je kiezen of je wel of niet via de mail bericht wilt ontvangen.
Geweldig! Hartelijk dank voor de hulp. Het staat aan, dus ik mis in het vervolg niets meer! :D

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beetje onzeker Tja? JW, geen sorry hoor. Dat willen we pas horen als er met opzet kwetsende woorden worden gesproken. Tja, zeg sorry!

Lid sinds

17 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@Jw: ik heb je inmiddels een pb gestuurd. Ja, ik werk er nog twee dagen. Ben wel heel benieuwd naar die docent Ne!