Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

BuBo zegt Hoi

Hoi, BuBo is mijn naam. Een afkorting van Bubo Bubo welke in goed Nederlands, europese oehoe betekend. AKA Ruud. Na een heel wat uurtjes op internet gesurft te hebben, heb ik mij toch hier maar aangemeld. Aan inspiratie ontbreekt het mij niet. Maar een boek schrijven is toch heel wat anders dan wervende reclameteksten verzinnen. Door een ongeluk heb ik nu eindelijk tijd om mijn hersenspinsels op papier te gaan zetten. Met de hulp op deze site ben ik al aardig op weg. Ik hoop in de toekomst met mijn ervaringen net zo'n hulp te zijn als verschillende schrijvers hier. groet Ruud

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een mogelijke uilenliefhebber... wat geweldig! Welkom trouwens!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een Bubo is mij niet bekend Ruud lijkt me een toffe vent alle begin is moeilijk maar je hebt geluk inspiratie is de start dus volg je hart

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een geluk bij een ongeluk zou ik haast zeggen dat je nu de tijd hebt om te schrijven. Het is een mooie bezigheid en dit forum kan je er goed bij helpen. Veel (schrijf) plezier!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een warm onthaal. Ik zal even uitleggen hoe ik aan Bubo kom. De uil op de foto is mijn eerste roofvogel die ik gekocht heb. Intussen hebben we dertien vogels in de tuin zitten waar we demonstraties, workshops en educatie mee geven. De valkerij is gewoon een geweldige hobby en zo leuk om te doen. Dat geeft echte ontspanning. Ik hoop jullie hier nog vaak te treffen.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Saya, De benaming Bubo Bubo komt uit het latijn, zoals alle flora en fauna een latijnse naam heeft. Als je nog meer vragen hebt over roofvogels dan hoor ik ze graag. Groet, R