Bas
Hallo!
Zal me eerst maar netjes voorstellen voordat ik u alle ga bombarderen met vragen en dergelijke. IK ben dus bas. 27 jaren jong. En fulltime multimedia beheerder. Daarnaast heb ik een hele tijd collums geschreven op een foraatje genaamd WUZ. Daar ben ik mee gestopt omdat het al een langere tijd ondragelijk begon te worden.
Ik heb een boek in mijn hoofd zitten. Sterker nog ik heb het compleet gelezen en beleefd. (al wijzigt de verhaallijn nog al eens). Ik heb besloten voor mezelf dat ik dit verhaal tot een boek wil verwerken. Echter ben ik als dyslect misschien niet de aan gewezen persoon om een boek te schrijven. Ik ben nu zo ver dat ik op papier heb uit gezet wie mijn personages zijn. Dit is vrij beperkte informatie over de personage. Daarnaast heb ik een hoofdstukken indeling met beknopte beschrijving van wat er gaat gebeur in het hoofdstuk. Het verhaal speelt zich over een periode van een jaar of 5 af. De hoofdstukken springen vooruit en achteruit in de tijd. Dus een tijdslijn zal nodig zijn om het verhaal voor mezelf duidelijk te houden. Maar maak ik het me zelf nu te moeilijk? Zou ik niet meer voor een standaard boekvorm moeten kiezen om mijn debuut te schrijven?
En dan het grootste probleem. Als ik de verhaallijn uitschrijf kom ik tot een verhaal van pak em beet 10 pagina's. Wanneer is een boek een boek en geen verhaal? Hopelijk ga ik al mijn vragen beantwoorden via dit forum.
En misschien kan ik dit medium ook gebruiken om af en toe een proef lezing te houden.
In ieder geval, aangenaam! Hopelijk kunnen we elkaar helpen met de issues die een boek schrijven met zich mee brengt.
Hoi Bas, Even geen
Welkom Bas Dyslect zijn
Van harte welkom, Bas!
Welkom. Met de goede adviezen
even een snelle vraag. ik wil
1: ik zou het niet zomaar op
Welkom!
Bas, van harte welkom!
Spellingscontrole, de beste
Welkom Bas, de vandale: boek