Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Aleena

Hallo iedereen, Ik lees nu al een tijdje mee op dit forum, dus ik dacht 'dan zal ik me eindelijk maar eens voorstellen'... Ik ben Leen, twintiger, zo gek als een achterdeur (maar wel gezond gek) en ik woon in België. Ondertussen ben ik al een tijdje bezig met het boek dat al jaaaaaaren in mijn hoofd zit, dat is zo'n beetje mijn hoofdbezigheid momenteel. Daarbuiten: modeontwerp, muziek en een sociaal leven (of toch een dappere poging daartoe). Enkele maanden geleden ben ik per toeval op dit forum gestoten en sindsdien ben ik blijven plakken. Fantastische informatie kan je hier vinden, en als ik eens vastloop in het schrijven, dan vind ik hier altijd wel iets wat me verderhelpt. Dus blijf ik hier nog een hele poos hangen! In elk geval al bedankt voor alle leuke adviezen die ik tot hiertoe heb gelezen en hopelijk volgen er zo nog vele!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Aleena, op SOL. Inderdaad, je kunt hier veel vinden, wat je kunt gebruiken om je schrijven te verbeteren. Ben zelf ook pas sinds 6 dagen lid, maar het bevalt me hier wel op SOL. Sinds 2 maanden ben ik bezig met een boek, eentje die ook, net zoals die van jou, al jaren in mijn hoofd zit en die er nu pas `uitkomt. :) Veel suc6 en bovenal, plezier met het schrijven. Gr. Richard

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In Nederland ben je zo gek als een deur maakt niet uit welke ingang, vorm of kleur loop je vast in het schrijven dan kan je best even hier verblijven Aleena, hang en plak maar raak goede adviezen krijg je hier vaak!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de leuke reacties! @cychick: leuk gedichtje :) @Richard: Het enige probleem is dat er nu opeens een trilogie uitkomt...

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de leuke reacties! @cychick: leuk gedichtje :) @Richard: Het enige probleem is dat er nu opeens een trilogie uitkomt...
Pffff, jij pakt het meteen groot aan zeg ;) Dat kan een zware bevalling worden of misschien niet, met de hulp van SOL. Veel succes met de drieling.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Verdorie, dat wilde ik net schrijven, Bloem. Nou ben je me weer voor, maar mijn straf zal mild zijn. Tussen twee gekke deuren moet je je wel op je gemak voelen, Aleena. Hoewel... Welkom dus.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Er is altijd nog een garagedeur ook... Bij mij is het eerder de achterdeur, de voordeur staat in het zicht en die doet nog alsof ze redelijk normaal is. De achterdeur heeft alle hoop opgegeven en is maar gewoon haar gekke zelf :)

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Saya, wat wil je van mij drinken? Mooi geschreven: tuindeur! Beetje jammer dat we een klemmende balkondeur hebben. Tja, geen handige man te vinden. Als je ze nodig hebt zijn ze te biljarten. Beetje jammer. Zeg Tja, wel leuk dat er een gek bij is gekomen. Dat geeft toch een band.