Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Tom

Hallo, de naam is Tom. Uit het ei sinds '78 en wonende rond Gent, B. De laatste 10 jaar werkte ik als elektricien, metaalbewerker, monteur, liftinstallateur, magazijnier, graficus, kabellegger, weet ik veel wat allemaal. Het leven knaagt aan het geheugen, weetjewel. In elk geval, tijdens gelijk welke job was ik liever aan het schrijven geweest. Momenteel zit ik aan job 16 ofzo en werk als inspecteur bij iets wat in Nl APK-keuring heet. Anarchist, vrijbuiter, intellectueel, vervreemd, gezond, vrij denken en meer van die begrippen zijn op mij van toepassing. Die job is er voor mij dus wel erg ver over. Het wordt tijd dat ik van dat schrijven werk maak. Een viertal jaren geleden rondde ik aan de staatsacademie de opleiding creatief schrijven af. Prima resultaat hoor. Volgend schooljaar begin ik aan de schrijversacademie in A'pen. Eens zien wat daar gebeurt. Omdat Nederland me gewiekster lijkt om te publiceren (no mather what, is het nu een roman of een artikel) zou een ietsje feedback van de noorderburen welkom zijn. En dat is dan ook de reden waarom ik me hier aanmeld. Momenteel werk ik aan een paar columns om op te sturen naar motormagazines. De hobby's zijn dan ook motoren, gevaarlijke sporten (martial arts), sporten die ik gevaarlijk kan maken (MTB). En passiever: muziek, musea, design, lezen, schrijven, belachelijk lang internetstaren (om terug aan elkaar te groeien). Hopelijk hebben we veel aan elkaar. gr, Tom

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hej Tom, welkom hier. Ik begin aan het derde jaar SA. Ben helaas geen Noorderbuur maar ben het met je eens: publiceren doe je liefst in NL. Wat is de staatsacademie creatief schrijven? (Misschien kan ik eens zien wat daar gebeurt. :lol: )

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijke welkom op de site Tom! Reken maar dat we veel aan elkaar kunnen hebben. De mensen op deze site zijn ontzettend behulpzaam, dus je hebt een goede site uitgekozen. We zullen ons voordeel kunnen doen met al je opgedane ervaringen en lessen. Jij natuurlijk met de feedback op jouw inzendingen! Succes

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hej Tom, welkom hier. Ik begin aan het derde jaar SA. Ben helaas geen Noorderbuur maar ben het met je eens: publiceren doe je liefst in NL. Wat is de staatsacademie creatief schrijven? (Misschien kan ik eens zien wat daar gebeurt. :lol: )
In sommige steden biedt de stedelijke academie de opleiding aan. 3 jaar, 1 docent. Misschien komen we elkaar wel eens tegen, daar in A'pen. Erg leuke site heb je trouwens.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hartelijke welkom op de site Tom! Reken maar dat we veel aan elkaar kunnen hebben. De mensen op deze site zijn ontzettend behulpzaam, dus je hebt een goede site uitgekozen. We zullen ons voordeel kunnen doen met al je opgedane ervaringen en lessen. Jij natuurlijk met de feedback op jouw inzendingen! Succes
Bedankt hoor. Ook veel succes gewenst. @ kate: ook bedankt, Noordste buur :p

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom. Een column over motors bij proeflezen zou ook weer eens wat anders zijn. :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
12 ambachten, 13 ongelukken zouden we in Nederland zeggen dit gaat over je arbeidsverleden (om het even uit te leggen) Nederlanders nemen geen blad voor de mond kijk hier maar eens even rond van die gevaarlijke sporten word ik een beetje bang dus mijn verwelkoming is niet al te lang

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tom! Even uit nieuwsgierigheid, ook omdat Runaway er direct mee instemt: waarom eigenlijk liever publiceren in Nederland?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Tom! Even uit nieuwsgierigheid, ook omdat Runaway er direct mee instemt: waarom eigenlijk liever publiceren in Nederland?
De meisjes zijn veel knapper in Nederland :o België is conservatief en telt 6,3 miljoen Nederlandstaligen. Nederland is progressief en telt 16,5 miljoen Nederlandstaligen. Die twee.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De meisjes zijn veel knapper in Nederland :o
Dat is absoluut waar, ik hoef maar in de spiegel te kijken om het bewijs te zien :lol:.
België is conservatief en telt 6,3 miljoen Nederlandstaligen. Nederland is progressief en telt 16,5 miljoen Nederlandstaligen.
Als je slim bent, pak je beiden (en wij maar ons best doen om óók voet te krijgen in België, is het bij jullie net andersom...). Bij mijn eerste boek (een 'experimenteel' prentenboek) waren de Nederlandse uitgevers trouwens te conservatief, en is het een Belgische uitgever geworden... 't Is een gekke wereld. Welkom op dit forum, en veel plezier hier tijdens je schrijfreis.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
De meisjes zijn veel knapper in Nederland :o
Dat is absoluut waar, ik hoef maar in de spiegel te kijken om het bewijs te zien :lol:.
België is conservatief en telt 6,3 miljoen Nederlandstaligen. Nederland is progressief en telt 16,5 miljoen Nederlandstaligen.
Als je slim bent, pak je beiden (en wij maar ons best doen om óók voet te krijgen in België, is het bij jullie net andersom...). Bij mijn eerste boek (een 'experimenteel' prentenboek) waren de Nederlandse uitgevers trouwens te conservatief, en is het een Belgische uitgever geworden... 't Is een gekke wereld. Welkom op dit forum, en veel plezier hier tijdens je schrijfreis.
Het is moeilijk bescheiden te blijven, als je zo.. lol Ik denk dat het ook een voordeel is exoot te zijn.