Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

mus

Hoi, Ik ben mus, of eigenlijk natuurlijk niet, maar ik zeg liever niet wie ik wel ben want ik ben een internet-schijterd. Ik ben ergens midden in de twintig en ik studeer nog iets cultureels. Verder hou ik van lekker eten met leuke mensen of in mijn eentje doelloos door een stad (de mijne of een ander) te wandelen. Schrijven doe ik al erg lang, soms betaald, soms niet, soms succesvol, vaker vergeten. Groet! Mus

Lid sinds

18 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Dan ben je dus eigenlijk geen mus, maar een internet-schijtlijster :D . Is aardig bedoeld, hoor. Welkom! Wat schrijf je zoal?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wiske, dat was wellicht een betere naam geweest ja! Ik schrijf voor magazines (dus heel poëtisch is het allemaal niet) en heb ook wel in opdracht proza geschreven. Ik heb me hier aangemeld omdat ik nooit iets dat ik uit mezelf schreef aan iemand durf te laten lezen. En omdat ik opeens een gedichtje had geschreven, wat ik daarvoor nooit had gedaan (wellicht een eenmalige opwelling, volgens mij ben ik eerder een sinterklaasdichter dan een nieuwe Campert ;))

Lid sinds

15 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom levende Mus. Je kunt je gedicht bij proeflezen plaatsen. Mijn opwellingen hebben ook een aardig Sinterklaasgehalte..

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een mus moet niet worden onderschat want wist je dat een mus uit de orde van zangvogels is dat is dus zeker niet mis schrijf maar lekker anoniem welkom en laat ons eens wat zien!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Mus! Musjes zijn heel kleine vogels die toch behoorlijk veel geluid kunnen maken... Ik ben benieuwd naar je gedichtje!

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat grappig Mus! Ik heb kort geleden twee sprookjes geschreven waar een mus een hoofdrol in speelt. Het zijn hele intelligente leuke vogeltjes, die hier en daar wat beginnen uit te sterven. Nu dus weer een mus erbij! Wees welkom. :)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi. Zet maar rustig iets bij proeflezen neer, hoor. Ik heb nog niet eens het niveau van een sinterklaasgedicht.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Tja heeft (een enkel keer) gelijk. Bij deze! O ja, welkom Mus. Onze Lien :) weet alles van wonderschone gedichten af. Als zij haar licht erop laat schijnen, dan weet je straks dat je niet door een groentje wordt aangesproken.