Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Prinses Pannenlap: Present

Hallo allemaal, Aangezien ik hier al tijden meelees en ik er telkens van baalde dat ik 'proeflezen' niet kon bekijken, heb ik me toch maar eens aangemeld. Ik ben hier vooral om te leren en ben niet van plan ontzettend actief te posten. Verder ben ik momenteel ontzettend aan het prutsen aan een manuscript en ga ik vanaf volgende week weer studeren. De afgelopen jaren ben ik vooral met muziektheater bezig geweest (opleiding en twee producties) maar mijn aandacht is langzaam maar zeker steeds verder naar het schrijven getrokken. Als er vragen zijn, hoor ik het wel :).

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Een echte prinses in ons midden een prinses om te aanbidden uw naam is wel bijzonder voor een prinses is dat echter geen wonder maar ook toekomstige koninginnen moeten binnenkort aan de studie beginnen welkom op schrijven online het is hier best wel fijn!

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Veel plezier hier. Schrijf je voor kinderen?
Dank je wel :). Ik heb al een jaar een manuscript voor een kinderboek op de plank liggen maar ik zit er nu een beetje in vast... Op het moment ben ik bezig aan een verhaal voor volwassenen.