Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Icarus kwam aangevlogen

Hallo iedereen! Mijn naam is Icarus, althans, mijn forumnaam. Mijn ouders hebben er, gelukkig, voor gekozen om me de Hollandse naam Bart te geven. Ik ben nogal een Griekse en Romeinse mythologie nerd, vandaar de naam Icarus. Ik ben momenteel 17 en schrijf al sinds mijn twaalfde. Althans het eerste het beste verhaal wat ik kon vinden kwam uit 2005. Het was, zacht uitgedrukt, geen groot succes. Ik heb al meerdere korte verhalen geschreven en meerdere pogingen om zogenaamde 'fan fics' te schrijven. Als kind schreef ik graag over Pokémon. De verhalen waren niet echt goed, maar ik kreeg reacties waar ik echt wat aan had. Gelukkig bleef ik doorschrijven, want zonder die Pokémon verhalen had ik nu niet zo'n interesse in schrijven. Ik werk momenteel aan mijn eerste grote manuscript. Dat vind ik eigenlijk nog best wel spannend. Kan het uitgegeven worden? Is er publiek voor? En natuurlijk: wordt ik er multimiljonair mee? In ieder geval vind ik zelf het verhaal tot nu toe erg leuk, maar ik ben natuurlijk niet heel erg objectief. Door mijn droom om schrijver te worden kwam ik dit forum tegen. Een paar maanden heb ik stil toegekeken en aardig wat handige tips gelezen. Ik vond dat het hoog tijd werd om me aan te melden. Wie weet leest er ooit een jonge schrijver mijn posts en wordt hij of zij door mij geïnspireerd om zijn droom waar te maken, net zoals dat jullie mij geïnspireerd hebben. Ik vlieg er weer vandoor (hopelijk zonder neer te storten), tot gauw.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Met de tips die je op dit forum krijgt is het geen enkel probleem om een boek te schrijven waarmee je multimiljonair wordt. ;)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, voor multimiljonair moet je wel erg veel boeken verkopen :) Welkom hier! En tot gauw dan maar.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Icarus, één goede raad voordat je een grote fout begaat vlieg niet te hoog en niet te laag niet te snel en niet te traag bij je Griekse held kwam hoogmoed voor de val maar waarschijnlijk weet je dat al (aangepast i.v.m. vrede op SOL) maak je dromen waar nu is mijn welkomsgroet klaar

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Icarus. Het belangrijkste is dat je het leuk vindt om te schrijven. Of het uitgegeven wordt weet je nooit van te voren maar je leert er veel van. Gewoon doorzetten! Oh, ja, en een zachte landing.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Icarus. Mooie droom! Geef 'm een paar stevige vleugels en wie weet vlieg je het succes tegemoet :nod:

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Veel succes met het schrijven van je eerste grote manuscript.. Ben ik nu zelf ook mee bezig en is inderdaad best spannend/moeilijk/leerzaam en een gepuzzel. Misschien ook leuk om een keer een stukje op proeflezen te plaatsen?

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Leuk, fantasy! Kunnen we al een stukje van je bewonderen bij proeflezen?