Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Goede morgen/middag/avond tenzij het zondag is...

Ik ben Santaroga, overduidelijk niet mijn echte naam, want die is lang niet zo gelikt en hip. 28 jaar oud, dus ik ben de magische leeftijd van wonderkind al lang en breed voorbij. Ik moet het doen met gemiste kansen en verspilde ambitie. Een Nederlander in hart en nieren dus zal ik de eerste zijn die zal zeggen dat ik geen talent heb en het waarschijnlijk ook nooit zal krijgen. Mijn kop komt nooit boven het maaiveld uit. Ik zou willen dat ik kon zeggen dat ik tig wedstrijden gewonnen heb, maar ik heb nog nooit iets gewonnen, niet dat ik meedoe, maar zelfs al zou ik meedoen, dan nog zou ik niets winnen. Ik zou willen dat ik al heel wat heb afgeschreven voor vanalles en nog wat, maar ook daar moet ik teleurstellen. Maar ik houd van lezen, en stiekem houd ik net zo veel van schrijven. Dus wie weet, misschien ooit, ergens, misschien...

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hej Santaroga, ik heb net op je verhaal gereageerd. Joh, 28, je bent nog een jonkie :D En ach, boven het maaiveld uit in Nederland, dan heb je geen leven meer. Kun je beter niet aan beginnen :p Succes met lezen en schrijven en laat je niet ontmoedigen door feedback!

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kop op meid! Pak je pen (of toetsenbord ;-) ) en leef je uit! Veels te jong om 'de kop te laten hangen'.

Lid sinds

14 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Santaroga, jij bent nog zo piep als een kuiken hoor en waag het niet om me tegen te spreken, want ik ben ietsje ouder en zie mezelf wel nog als een groot kind, dus.. Wat ik wil zeggen is: De wereld ligt voor je open, je hebt alle kansen, gewoon doen, man of vrouw met onuitspreekbare nickname! xas