Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

voorstellen: Boontje

Dag iedereen, Een tiental jaren geleden schreef ik regelmatig wat gedichtjes en verhalen. Niks serieus, vooral wat absurd gebrabbel. Dat vond ik toen wel altijd heel fijn om te doen, maar door andere interesses is het er sindsdien niet meer van gekomen. Laatst kwam ik tijdens het surfen op een Amerikaanse site uit waarop mensen proberen in één maand tijd een boek te schrijven. Dat heeft mij om de een of andere reden goesting gegeven om er eens terug in te vliegen. Om er een beetje in te komen, heb ik dan wat rond zitten klikken op het wereldwijde web en uiteindelijk hier terecht gekomen. Omdat ik waarschijnlijk wel eens wat stukjes ga proberen posten, stel ik mij nu dus maar alvast voor. De verplichte informatie dan :) Ik ben een 27 jarige jongeman uit België. Enkele van mijn lievelingsboeken zijn 'Le Comte de Monte-Cristo', 'The hitchhiker's guide to the galaxy' en 'Cat's cradle'. Momenteel ben ik bezig met 'The Idiot' van Dostoevsky en ik vind het voorlopig ook een toppertje. Allemaal ouwe buitenlandse brol dus. Misschien moet ik eens de hedendaagse Nederlandstalige literatuur gaan verkennen. Groetjes, Boontje

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Boontje, welkom hier! Wat een geweldig woord hebben 'jullie belgen' toch tot je beschikking: GOESTING. Je houdt van zeer uiteenlopende boeken zo te zien, leuk, benieuwd om eens iets van je te lezen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nanowrimo, dat was het ja. Het leek me wel een plezant initiatief, maar het is inderdaad 'iets teveel van het goede'. Niet alleen heb ik geen idee waar ik er de tijd voor zou vinden, ook weet ik helemaal niets van romans schrijven. Waarschijnlijk zou ik na een bladzijde of 3 al stilvallen. Maarrr, zeg nooit nooit. ;)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bij NaNo kun je jezelf ook een deadline stellen als de 50.000 je vanaf het begin af aan onmogelijk lijkt. Vorig jaar heb ik besloten dat ik de 30.000 ging halen, omdat ik de hele maand november niet zo heel veel schrijftijd had. Dat is het fijne van NaNo, je kunt jezelf doelen stellen. Welkom trouwens :P Ik ben benieuwd naar je absurd gebrabbel!