Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even netjes voorstellen - Margo

Goedemorgen allen, Ze zeggen dat ik 'leuk kan schrijven'. Tsja. Ik schrijf met veel plezier. Soms heb ik verhalen in mijn hoofd die er gewoon even uit moeten. Over de kwaliteit ervan ben ik niet altijd zeker. Nee, dit is geen valse bescheidenheid of zoeken naar complimenten. Maar er is nog zoveel te leren en te verbeteren, altijd. Dus op zoek naar ideeën, tips etc. vond ik deze site en dit forum. Een paar dagen geleden aangemeld, een aantal forumonderwerpen en blogs gelezen. Wel zo netjes om me onderhand even voor te stellen. Ik heb geen pseudoniem gekozen als gebruikersnaam. Was al verwonderd dat mijn roepnaam in één keer en probleemloos geaccepteerd werd. Ik ben net de veertig gepasseerd, op dit moment 'in between jobs' en gebruik de tijd die ik normaalgesproken in werken voor een baas steek, nu - naast solliciteren - als een soort periode van herbezinning op wat ik nu eigenlijk echt wil en leuk vind. Eenenveertig jaar en nee, ik weet nog steeds niet zeker wat ik wil worden als ik later groot ben. Altijd blijven zoeken, je weet maar niet wat je vindt! Groeten, Margo

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Margo, ik denk dat je veel aan dit forum zult hebben als je serieus werk wilt maken van het schrijven. Ik wens je veel succes!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
In between jobs? Ik zou het wel weten! Ga lekker een boek schrijven! Welkom hier, Margo. Tip: zet je naam even in de titel van dit topic; dan is het makkelijker terug te vinden.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Allen bedankt voor het welkom! :) Na het introstukje bedacht ik me nog dat ik niet alleen hoop hier wat 'te halen' maar in het beste geval ook wat te kunnen brengen. @Helga: ik zie dat mijn naam al in het topic is toegevoegd (moderator? :confused: ) en ja....eh...boek schrijven. Goed plan! (Maar zover ben ik nog niet geloof ik :o )

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Margo, Ik herken veel van mezelf in jouw verhaal. Ook altijd bezig met verhalen in mijn hoofd. Van een klein onderwerp een heel verhaal spinnen, heerlijk is dat! Krijg ook regelmatig te horen dat ik wat moet doen met die verhalen. Maar ik lijd niet bepaald aan zelfoverschatting en blijf altijd twijfelen. Moet nu ook maar eens de knop omzetten en er gewoon voor gaan! We hebben toch niets te verliezen, alleen maar veel te winnen. Succes hoor en misschien tot schrijfs. Groet DearDeir