Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

mag ik me even voorstellen? - rinus58

Hallo allemaal, Mijn naam is Rinus, ik woon in het prachtige Limburgse land, in Berg een Terblijt. Ik ben werkzaam in een kliniek voor neuropsychiatrie waar ik afdelingshoofd ben. Lezen en schrijven zijn hobby’s van me, ook houd ik erg van opera. Naast lezen vind ik het ook leuk om te schrijven. Dit beperkt zich nog tot korte verhalen over mijn werk, maar ik ben van plan een echt boek te schrijven. Hoop daarvoor wat te leren van de ervaren schrijvers onder u.

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Dat kun je niet verwijderen Corinne1. Je kunt wel via bewerken alles wissen en er dan een puntje of zo neerzetten.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Verpleegkunde B. Aanvullend daarop heb ik - naast de opgedane werkervaring - nog een managementopleiding gevolgd. Als je ook interesse hebt in deze specifieke opleiding tot verpleegkundige in de psychiatrie, dan moet ik je teleurstellen Helga, die bestaat namelijk niet meer. Daarvoor in de plaats zijn er andere opleidingen gekomen waarmee je wordt opgeleid in alle sectoren van de verpleegkunde. Journaliste en auteur is spannend en afwisselend, maar het runnen van zo'n afdeling met alle besognes van dien niet minder. Nu hoop ik dat het schrijven van een spannend boek over mijn werk een volgende stap mag zijn.

Lid sinds

13 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik dank u allen voor het hartelijk welkom. Natuurlijk zal ik proberen er met uw hulp iets van te maken. Samenwerking ligt aan de basis van succes, dat ervaar ik in mijn werk iedere dag.