Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo iedereen - Wijnand72

Ik ben Wijnand, en kom uit Schiedam. Hier woon en werk ik. Ik vind muziek erg belangrijk en ga dan ook regelmatig naar concerten. Ook is lezen een grote hobby van me, ik heb al heel wat boeken gelezen en erg ligt nog een hele stapel op me te wachten. Dit is echter geen reden om regelmatig boekenwinkels in te gaan en nieuwe boeken op de stapel te leggen. Naast lezen vind ik het ook leuk om zelf te schrijven. Nee, een echt boek zit nog niet echt in mijn hoofd, maar ik vermaak me prima door korte stukken te schrijven en die op mijn hyves te plaatsen.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik schrijf veel over muziek. Over cd's die ik koop en concerten waar ik ben geweest. Maar daarnaast schrijf ik ook over wat ik mee maak in het dagelijks leven. Tv programma's die indruk op me maken, dingen die ik zie als ik ergens op een terras zit of door de stad loop. Ik geloof dat ik op deze site ook stukken kan plaatsen. Waarschijnlijk ga ik dat ook nog wel doen, het is altijd leuk als mensen het lezen en er iets over zeggen. Goed of slecht, daar leer je alleen maar van denk ik. Maar ik ben hier nog maar net en moet alles dus nog een beetje uitvinden. In ieder geval dank voor het welkom.