Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo daar - Nickske00

Goeienavond, ik ben Nick, 19, ik schrijf nog maar een paar maanden maar vind het leuker dan al het andere dat ik al gedaan heb en denk dat ik dit nog wel een hele poos ga blijven doen. Het werkt zo lekker relaxerend :) Momenteel ben ik bezig aan een fantasy verhaal. Het verhaal is in grote lijnen uitgewerkt en zou stof moeten geven voor vijf boeken. Maar voor het zo ver is zal ik al maar proberen om het eerste boek af te krijgen. Voor de rest ben ik eigenlijk veel bezig met technische dingen, zo kan ik perfect een pc helemaal demonteren om hem daarna weer in elkaar te steken. Ook dynamische website's bouwen kan ik perfect (zo is mijn eigen blog momenteel ook in ontwikkeling) en verder werk ik zo'n 50 uur per week. Dus veel tijd om andere dingen te doen blijft er helaas niet over, schrijven gebeurt dan ook op momenten als deze :)

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Nick! Als je zoveel werkt heb je geluk dat je van schrijven houdt. Er zullen vast niet meer veel mensen wakker zijn als je thuis komt (tenzij je nachtwerk doet natuurlijk).

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja inderdaad, kom je 's avonds thuis, open je msn, is er niemand meer online... Allemaal al bedankt voor de welkom! :)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Ik kan me wel voorstellen dat schrijven relaxed werkt als je zo'n druk leven hebt. Wow...