Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hallo allemaal - TvdH

Hoi, mijn naam is Tiel. Ik schrijf vaak en veel, over nieuws en over sport (werk en hobby), en ik heb besloten me (voor de tiende keer) aan een lang verhaal of kort boek te wagen. Ik heb nu 3000 woorden geschreven en heb eigenlijk best wel het idee dat er dit keer vlees aan het verhaal zit. Ik kan nog duizenden woorden vooruit en beleef tot nu toe heel veel plezier aan het verhaal. En dat is toch het belangrijkst. M'n boekje is bedoeld voor kinderen tot een jaar of dertien, veertien. Ik probeer een boek te schrijven dat ik zelf op die leeftijd graag had willen lezen, maar niet kon vinden. Het is bloederig, een beetje duister, een beetje grof. Verder ben ik een groot fan van Stephen King en JK Rowling. Ik hoop hier veel te leren, en hier terecht te kunnen met de honderden vragen die ongetwijfeld nog bij me op gaan komen. Houdoe :)

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik hoop hier veel te leren, en hier terecht te kunnen met de honderden vragen die ongetwijfeld nog bij me op gaan komen.
Ik zou schrijven: zoek en gij zult vinden.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Plezier hebben in het schrijven is inderdaad het belangrijkste, dat gaat boven alles. Hier kun je dat plezier met anderen delen :D