Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Helga

Ik ben nu een paar dagen actief op dit forum. De hoogste tijd om me voor te stellen. Mijn naam is echt Helga. Ik ben 37 jaar, heb drie zonen en werkte lang als journalist. Een jaar of vier vulde ik een column in Wij Jonge Ouders. Nu werk ik als docent bij de opleiding Journalistiek en Communicatie in Ede. Mijn passie voor schrijven was de reden de journalistiek in te gaan. Uiteindelijk kon ik in de journalistiek die passie onvoldoende meer kwijt. Langzaam ben ik toen opgeschoven naar het schrijversschap. Een dezer dagen verschijnt mijn debuut als kinderboekenschrijfster (kijk bij boekpresentaties). Volgend voorjaar verschijnt mijn tweede kinderboek, bij Callenbach (voor 10+). Ik durf mezelf nu eindelijk een schrijfster te noemen. Yes!

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Mijn passie voor schrijven was de reden de journalistiek in te gaan. Uiteindelijk kon ik in de journalistiek die passie onvoldoende meer kwijt. Langzaam ben ik toen opgeschoven naar het schrijversschap.
Welkom Helga. Ik heb hetzelfde probleem met mijn ei niet meer kwijt kunnen in de journalistiek...

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Helga, Heel veel succes met het uitbrengen van boek nr.2 Op naar nummer 3 zou ik zeggen :D .

Lid sinds

16 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Helga. Je columns in Wij jonge ouders kan ik me nog wel herinneren van de tijd dat ik dat blad kreeg (tijdens mijn drie zwangerschappen).

Lid sinds

16 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Helga en gefeliciteerd. Dat er nog meer boeken mogen volgen. ;)

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ha Helga, welkom. Grappige omslag heeft 'tandenpoetsen'. En waar gaat Waterspiegel over? Succes. Aricha.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank je, Aricha, namens de illustratrice Barbara de Wolf. Het tweede boek heet Waterspiegel en gaat over een jongen wiens vader is overleden toen hij nog heel klein was. Zijn moeder vertelt hem nooit wat over zijn vader. Hij gaat op zoek naar een antwoord op de vraag hoe zijn vader was en hoe hij is omgekomen. Tijdens die zoektocht ontdekt hij dat zijn vaders dood iets te maken heeft met een monster in de singel van zijn woonplaats . Zou het monster er nog steeds zijn? Voor 10+.