Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Laura 1972; even voorstellen.

Hallo allemaal, Voordat ik hier uitgebreid ga lezen wil ik mij graag even aan jullie voorstellen. Ik ben 38 jaar (vrouw) en woon in een dorp in de buurt van Tilburg. Sinds een paar maanden heb ik mijn grote jeugdpassie, schrijven dus, weer opgepakt. Eigenlijk begon het weer te kriebelen toen ik voor mijn vrijwilligerswerk wat persberichten moest schrijven. Mijn collega's waren vol lof en zodoende werd ik vaker gevraagd stukjes te schrijven over onze vereniging. Hierin moest vooral beeldend voor de 'gewone mens' omschreven worden wat wij doen. Ook moest ik een kort ervaringsverhaal over een vrijwilliger en haar cliënt maken, dit werd ook erg goed ontvangen. (ik ben nu toch niet aan het opscheppen he, haha, vind het gewoon zo leuk dat mensen er positief op reageren) Toen begon het dus te kriebelen, en op een goede dag kreeg ik wat nachtelijke inspiratie, borreltje erbij enzo ;) Voordat ik het wist had ik binnen een paar weken een korte thriller geschreven. Stiekem wel trots, maar ook heel eng. Zeker om het dan aan iemand te laten zien. Toch maar door twee mensen laten lezen, en warempel, ze vonden het nog verdomd eng ook, de rillingen liepen bijna over hun rug, haha. Op dit moment ben ik voor een bejaarde vrouw een biografie aan het schrijven. Haar verhaal is niet bedoeld om uit te geven, ze wil graag haar belevenissen nalaten aan haar kinderen en kleinkinderen. Dit is echt ontzettend leuk om te doen, en ze is tot nu toe heel tevreden met het resultaat. Ik merk vooral dat het schrijven mij heel erg goed doet. Als ik na een dag hard werken wat heb geschreven, merk ik dat ik daarna helemaal ontspannen ben. Komt dat jullie bekend voor? Of is schrijven soms ook hard werken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen! Nou, zoals jullie al zien is kort van stof zijn niet mijn sterkste kant ;) Het lijkt mij in ieder geval leuk om ervaringen uit te wisselen met zowel beginnende als ervaren schrijvers. Ik heb al wat onderwerpen bekeken, en volgens mij ga ik hier nog veel leren van jullie! groetjes, Laura

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
leuk te lezen, herkenbaar ook, ja hard werken, ja ook ontspannend. Hartelijk welkom, Laura 1972!

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Laura, welkom! Wat bijzonder dat je een biografie voor deze bejaarde dame mag schrijven... :)

Lid sinds

16 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Of is schrijven soms ook hard werken? Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Welkom. En ja, schrijven is ook hard werken!

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Laura, welkom op deze erg leuke site. Er zijn veel dingen te lezen, interessante forumonderwerpen en veel over alles wat met schrijven te maken heeft. Ik beschouw schrijven als hard werken, en soms lukt het om in 1 pennestreek je verhaal op papier te zetten. Het is dus voor mij vooral veel doen, en veel weglaten. Veel plezier!