Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

stel mij eigen voor, Anneke

Mijn naam is Anneke en ben 32 jaar oud, en woon in Noord Holland, in Den Helder. Woon samen met mijn twee kinderen, Michel en Nora. Ik ben een alleenstaande moeder zins 4 jaar na een gescheiden met de vader van de kinders. Mijn hobby's zijn schrijven, lezen, paardrijden met Chillo mijn eigen paard, en reizen. Het schrijven doe ik al zins mijn 18 de jaar, ik schrijf over hedendaagse onderwerpen en voorwerpen, waarbij ik bij voorwerpen schrijf in de persoon van het onderwerp. Zelf geen boeken uit gebracht, alleen heel veel schrijfblokken versleten en opgeborgen in een groot archief. De computer is pas zins 5 jaar bij mij ingetreden, en ben nu druk bezig om mijn werk te digaliseren. Zind kort ben ik ook op hyve's langzaam begonnen, en druk bezig om een deel van mijn werk wat hier ook te vinden is, in een nieuwe hyve samen tevoegen. Ik heb dyslexie, maar dat hield mij er niet van om te leren verhalen te schrijven als is het met vallen en opstaan. Deze interpagina vond ik via een goede vriend die ook schrijver is, en goede verhalen over de site. Ik vond deze interhet site inderdaad makkelijk wegens zijn schrijf oefeningen en de gebruiks vriendelijkheid. Anneke

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Anneke. Het lijkt me geen makkelijke 'opdracht' om jezelf te geven: schrijven als je dyslectisch bent. Als je toch een archief vol schrijfblokken hebt, moet dat wel betekenen dat je veel van schrijven houdt. En met dat gevoel ben je hier op de goede plek denk ik.