Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen - daphné

Hoi iedereen, mijn naam is Daphné. Ik volg al geruime tijd deze site/forum en dacht me toch maar lid te maken. Ik ben lang geleden begonnen met gedichten & kleine teksten te schrijven. Geen fantasy maar over gebeurtenissen die zich afspeelden in mijn leven. Nadat ik een depressie heb gehad (waar ik nu volledig uit ben ;) ) na een miskraam heb ik ontdekt mede mijn huisdokter hoe graag ik wel niet schreef. Hij zei me alles op te schrijven hoe ik me voelde. En dat werkte, ik genoot ervan... Daar is mijn interesse beginnen groeien. Mijn allereerste verhaal was fictie / stukken waargebeurd. Ik kreeg deze maar niet af. Tot op een donkere koude dag ik Virgina Andrews 'bloemen in de wind' las. Ik liet mijn eerste verhaal links liggen en kreeg een idee voor een ander verhaal. Tot op heden ben ik er nog aan bezig, mijn verhaal is gericht naar de Young Adults, het is een drama verhaal over echte vriendschap. Ik ben nu aan pagina 78 a5 formaat, met 15 200 woorden. Dus ik heb nog een eindje te gaan :) Groeten Daphné

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Daphné wat goed dat je de site weer terug hebt gevonden. Er valt van elkaar heel veel te leren. Van harte welkom en veel succes.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Sorry dat ik nu pas reageer maar mijn vorige computer was plots stuk, met gevolg dat ik niet meer online kon, al een geluk dat ze mijn harde schijf eruit hebben kunnen halen. Waus: nee hoor ik heb het er gewoon bij geplaatst, dat was het gemakkelijkste om te onthouden ;-)

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daphne, op dit forum. Tjonge, dat je via je huisarts aan het schrijven geslagen bent...gaaf! ik wens je nog heel veelplezier hier op Sol en met schrijven.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daphné het zat je niet mee schrijven over gevoel in het leven een doel wij zeggen ja tegen een boek vol drama