Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

En toen was er Minos.

Hallo iedereen, op dit forum ga ik door het leven als Minos. Ik schrijf ongeveer al de helft van mijn leven 'verhaaltjes' en ben er voornamelijk mee begonnen omdat ik het zo fijn vond om op de computer te typen. Dan zag je allemaal lettertjes en dat vond ik... fascinerend. Aan plots deed ik niet echt. Wel aan typen dus. Dat is wel een beetje veranderd. Momenteel schrijf ik het liefst fantasy omdat je je dan fijn aan je eigen regels kunt houden en niet te veel research moet doen. Ik ben namelijk nogal lui en een echt verhaal schrijven vind ik na vijf pagina’s echt ondoenbaar. Maar toch moet het eruit. Zware tweestrijd. In ieder geval ben ik dus op het forum om mijn innerlijke tweestrijd enigszins op te lossen. Aan jullie om me te helpen. Bye!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En toen was je voorsteltopic er. Eindelijk. Zie je nou wel dat het niet zo moeilijk is? Maar goed, even ontopic, heel veel plezier hier! Ik hoop dat het je lukt om je verhaal af te schrijven (want ik wil méér lezen), maar eerlijk gezegd twijfel ik daar niet aan.

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Minos, welkom. Je voorsteltopic is in elk geval al heel goed geschreven, en fijn ironisch, dus kom maar op met die verhalen! Ik heb precies dezelfde tweestrijd als jij. Dus misschien... gaat die wel nooit over (sorry). En vijftienjarigen veroveren (hier) de wereld, zo te zien :)

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
En vijftienjarigen veroveren (hier) de wereld, zo te zien :)
Vijftienjarigen die Fantasy schrijven veroveren (hier) de wereld. :nod: (En ik was één van de eersten. :D ) Welkom Minos, join the club. :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hahahaha, bedankt iedereen voor de warme welkomsten. Aan de tweestrijd wordt gewerkt. (: @Eva Laiste: de 15-jarigen veroveren inderdaad dit forum, maar dat is volledig te wijten aan Spirit hoor. Voor klachten, ga naar haar <3 @Scarlet: Waaah, nog een puber. Hoe cool!

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Minos, zijn Spirit en jij vrienden? Ik heb het idee dat jullie elkaar kennen. Ik vind "puber" zo'n vervelend woord, bovendien reken ik mezelf er niet erg toe. Echte "pubers" zijn die kinderen die nooit hun huiswerk maken en de klas op stelten zetten, die hun leven vergooien omdat ze lak hebben aan regels en gezag. Ik ben juist heel serieus, zoals vele jongeren hier. Laatst stelde iemand een jongerenhoekje voor, maar niemand wilde dat dat er zou komen. Het is zo fijn dat de volwassenen hier je serieus nemen en dat jouw teksten net zo worden beoordeeld als die van ieder ander hier: ze beschermen je niet. Dat is waarom die jongeren juist hier komen. :)

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Spirit en ik zijn inderdaad best wel vrienden, Spirit is degene die me hiernaartoe heeft geloodst. Waarvoor ik haar dankbaar ben! En sorry dan dat ik je puber noemde, voor mij heeft het niet echt een negatieve bijklank. Gewoon de fase tussen kind en volwassene in. Misschien hoor je liever het woord adolescent dan? Daarbij is het net de reden die je net vermeldde die mij hier zo aantrekt; hier kan je op een serieuze manier met schrijven bezig zijn en krijg je opbouwende kritiek, van mensen die er iets van weten. Daar zijn we het dan over eens (;

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat idee had ik al. We kunnen dus nog een hele bak jongeren verwachten? :p Ligt aan mij. :) Ja, precies. Soms krijg je kritiek die als een steek in je rug voelt, maar het is altijd om je te helpen. En als je geen kritiek wil, moet je niets plaatsen, zo werkt het hier. Bovendien staat er ook altijd iets liefs bij, bijvoorbeeld: Het plot moet krachtiger maar je personages zijn heel sterk. En zo'n negatief/positief-reactie krijgt vrijwel iedereen. Het is dus gelukkig niet om onze tere kinderzieltjes te beschermen. Als je serieus met schrijven bezig wil zijn, is dit the place to be, maar je moet je wel aanpassen. Geen kinderachtig gedoe. Maar jongeren die schrijven zijn meestal verder vooruit dan leeftijdsgenoten, dus dat zit wel goed hier. Als je hier rondkijkt, merk je dat er best veel jongeren zijn vanaf een jaar of 15 die echt verder willen met schrijven. Sommigen zijn op jonge leeftijd écht al heel goed. Dat is leuk om te zien. :nod: