Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen : _Tessa

Hee, Ik ben dus Tessa, 15 jaar en woon in het goede oude Twente. Ik ben op dit forum gekomen via google, ik was gewoonweg aan het zoeken naar een goede site die mij verder kan helpen met het schrijven. Nu heb ik het forum al wel wat bekeken (niet gereageerd) maar mezelf nog niet voorgesteld. Bij deze dus. Mijn hobby's zijn badminton , webdesign en schrijven. Met badminton bedoel ik niet het camping badminton (wat trouwens wel erg leuk is :p ) maar bij een sportclub. Omdat ik pas 15 jaar ben , heb ik nog niet echt veel schrijf ervaring, ik schrijf wel is teksten en laat ze aan anderen lezen, die er vervolgens best goed op reageren. Mijn genre is vooral Fantasy en de Historische Roman. Omdat ik morgen op vakantie ga, neem ik mooi mijn laptop mee en ga ik is lekker zitten typen bij de carvan :) Of ik op internet kan (met name deze site dus) is nog maar de vraag. Anders zoek ik wel een keer een internet cafe op :) Ik hoop dat ik veel kan opsteken van dit forum en de mensen hier :) Mvg Tessa

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom! Nog iemand van 15 die fantasy schrijft, leuk! Veel plezier op dit forum (en op vakantie ^^).

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Tessa! Welkom en kijk gerust rond. Er valt hier veel te lezen en het is leuk om ervaringen uit te wisselen. Veel plezier op vakantie en vooral met schrijven! leuk onderschirft heb je trouwens :D

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dankjewel voor de leuke reacties! Ik weet gewoon zeker dat ik hier het een en ander wel ga leren :)