Maslik hier

Goedemorgen, Even voorstellen. Michiel Slik uit Landsmeer hier en ik heb me net aangemeld. Heb in het verleden nog wel eens wat geschreven aan gedichten, liedjes, columns en kleine verhalen maar heb daar nooit wat mee gedaan. Mede ook om dat ik Dyslectisch ben en moeite heb om wat ik in mijn hoofd heb op papier te zetten. Ik hoop via dit forum niet alleen wat goede ideeën op te doen, maar ook misschien iemand tegen te komen die mij wil helpen mijn verhalen af te maken, en nieuwe ideeën op papier te zetten. Ik hoop in ieder geval veel plezier te beleven. Michiel

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Beste Mslik, Hartelijk welkom. Kun je misschien zeggen wat je verwacht van iemand die je gaat helpen? Is het een kwestie van jouw verhaal op papier zetten, of meer redigeren? Kortom: hoe groot is het de inmenging van de persoon die je zoekt? En zoek je dan een "ghostwriter" of stel je het werk voor als iets dat samen uitgebracht gaat worden? Je hoort het: veel vragen, maar door duidelijk te krijgen wat je wil, vind je vast iemand die je helpt. Succes!
6 augustus 2010 - 15:13

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Beste Mslik, Hartelijk welkom. Kun je misschien zeggen wat je verwacht van iemand die je gaat helpen? Is het een kwestie van jouw verhaal op papier zetten, of meer redigeren? Kortom: hoe groot is het de inmenging van de persoon die je zoekt? En zoek je dan een "ghostwriter" of stel je het werk voor als iets dat samen uitgebracht gaat worden? Je hoort het: veel vragen, maar door duidelijk te krijgen wat je wil, vind je vast iemand die je helpt. Succes!
Hoi, Eigenlijk meerdere dingen. Ik heb gewoon wat op papier staan maar dat moet inderdaad geredigeerd worden. En dan hopelijk uitgebracht worden. En ik heb ook nog wat in mijn hoofd zitten waar ik denk ik samen met iemand aan wil werken. Zoals je hoort heel veelzijdig :) Michiel
6 augustus 2010 - 15:21