Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

DJ

Terug van weggeweest... Benieuwd of ik door deze of gene nog word herkend.

Lid sinds

15 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Terug van weggeweest... Benieuwd of ik door deze of gene nog word herkend.
:?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Zie je wel. Je moet je echt voorstellen. Ik reageer nogmaals omdat ik vijf keer achter elkaar op het forum wil staan. Daar leen ik jou even voor. Nu weet je gelijk hoe we in elkaar steken.

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
OK. Een jaar of twee geleden deed ik ook vrolijk mee op het forum, maar door wat lichte irritatie heb ik me toen 'uitgeschreven'. Ik merkt al een tijdje dat ik het forum weer aan het lezen ben, en daarom eigenlijk ook weer mee wil doen. Ondertussen ben ik werkloos geworden, heb een tweede POD-boekje (bij Boekscout) laten maken (met de oplage van 8 ofzo tot nu toe (zei hij zonder enige vorm van ironie)) en ga waarschijnlijk bezig aan een derde (echt...) boek. Omdat je geen reclame mag maken doe ik dat, gezagsgetrouw als ik ben, niet. Van huis uit ben ik neerlandicus, dit geheel terzijde. Wanneer ik nog meer moet vertellen hoor ik dat volgaarne.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, nogmaals welkom dan :P Vrolijke voorstelpost, ik hoop dat je 3e boek wel succes heeft. Waarom benader je geen echte uitgeverij?

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Een paar jaar geleden was ik hier nog niet. Heb ik iets van je gemist? Je moet je niet laten uitschrijven door 'lichte' irritatie, zelfs niet door 'zware'. Dan blijven we bezig. ;) Welkom.

Lid sinds

14 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik zou het ook niet weten. Gisteren was mijn jubileum van één jaar lid, dus oud-leden van een paar jaar terug zijn mij onbekend. Niettemin: welkom (terug) hier.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zegt me niks, terwijl ik er toch al behoorlijk lang ben. Maar welkom terug in ieder geval :)

Lid sinds

17 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Je zegt me niks, terwijl ik er toch al behoorlijk lang ben. Maar welkom terug in ieder geval :)
Hi, hi, jouw naam zegt hem ook niets. Toen noemde je je anders. Hoe moeilijk kan het leven zijn. :D :ontopic:

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dat is waar, niet bij nagedacht :D Voor DJ: eerst heette ik hier op SOL Aart (2006-2008), daarna Waus (2008-2010) en nu dus Corstiaan. Hoe heette jij in die tijd dat je er kennelijk was?

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is helemaal niet zo moeilijk. Maar ik hou voor me, wie je bent. Beetje kinderachtig type die Tja met haar vijf keer.

Lid sinds

15 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dom, sorry hoor dat wist je natuurlijk ook al. Zo, genoeg gekleuterd voor vandaag. (nou ja deze vijf minuten.) Ik kijk uit naar je stukjes op proeflezen.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Vijf keer achter elkaar in hetzelfde topic vind ik nu weer overdreven, Bloem. Ik heb het tenminste nog verdeeld. Even later ging er iemand met zes keer over me heen. Dit DJ is geen irritatie. Wij gaan gewoon zo irritant met elkaar om. :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Haha, al de reacties op jouw bericht zijn leuk om te lezen! Alleen wel een beetje teleurstellend, dat niemand je meer kent.. Plus het feit dat je als neerlandicus in je antwoord 'ik merkt' neerzet, oei oei ;-)

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@cychick Krek... had merktE moeten zijn. Ik tiep nog niet helemaal zoals ik zou willen... @sabarinde Idem krek. He was leaving the building inderdaad. Hoop dat ik een bijdrage kan leveren aan het schrijfgebeuren. Ik begin met een mooie spreuk, uit de film Buckaroo Banzai (in het engels...) 'No matter where you go, there you are'. En nu maar eens verder lezen op dit forum, of de kritiek op POD wat verstomd is. Toch een leuke hobby, zelf boekjes uitgeven zonder veel kosten? Zeker als je geen jonge blonde chicklitschrijfster bent is de markt niet eenvoudig. Zo, de toon is gezet... :D

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
En wat is er mis met jonge blonde schrijfsters?? ;-) Heb je nog tips voor een nieuweling zoals ik? (Proeflezen heb ik al 'ontdekt'.)

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Was jij ook niet eens bij Nightwriters? Ja, dat jij de building toen lefte weet ik nog. Het was dacht ik in de tijd dat Godje en anderen ook vertrokken. Ja, ja, jongelui, roerige tijden hebben we gekend :lol: Welkom terug! Je vindt het toch niet erg dat ik gewoon ben gebleven?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@cychick Niets mis met jonge blonde schrijfsters. Maar bijvoorbeeld een Suzan Smit zou minder succes hebben gehad als ze precies hetzelfde schreef en een kreukelig oud mannetje was. Laat ik het maar toegeven: ik ben gewoon jaloers dat het uiterlijk van een schrijfster blijkbaar meespeelt. Tip: gewoopn veel op dit forum kijken, en te zijner tijd ook gewoon een boekje via bijvoorbeeld Boekscout uitbrengen. Niets mis mee. Of het risico lopen bij 47 uitgeverijen te worden afgewezen en uiteindelijk de Nobelprijswinnaar voor literatuur winnen (zoal ik geloof William Faulkner). @Zjors Nee hoor, blij dat ik nog wat mensen herken. Is Ros nog ergens?