Toontjehoger75 stelt zich voor.
Hallo allemaal!
Wat leuk dit; ik kom net achter jullie bestaan en heb me gelijk maar aangemeld. Ik heb nog niet eens alles bekeken, maar zal dat nog wel doen. Ik ben bezig een boek na te kijken voor iemand. Ik vind dat erg leuk om te doen, maar doe het voor het eerst. Het moet 17, 18 of 24 september uitkomen en ik ben nu halverwege. Ik heb het 9 dagen geleden gemaild gekregen en zit nu elk vrij momentje even te "kommafiepen", zoals het hier nu heet. Maar dat is lastig met een tweeling met vakantie om me heen van vijf en half...
Er moet wel veel aan gebeuren. Het eerste boek van deze schrijfster zat stikvol fouten, vandaar dat ik dit aanbood. Ik heb net notitie 812 geplaatst...
Wat zo leuk is, is dat ik net voordat dit zich voordeed, zelf een idee kreeg voor een boek. Dat zal even moeten wachten en dan mog maar eens zien wat ik er van bak. Ik weet, zoals wel meer beginnende schrijvers begreep ik, niet waar en hoe ik moet beginnen. Dus ik hoop hier wat te leren. Wie weet...
Ook ben ik benieuwd naar wat jullie allemaal aan het doen zijn. Waar je tegen aan loopt, waar je mee zit, wat je schrijft, zulke dingen dus. Dus ik moet maar gauw wat rond gaan lezen! (Maar eerst hst. 14 af. :) )
Groetekens,
Toontjehoger75.
Welkom, Toontjehoger75! Wat
Als je het voelt kriebelen
welkom hier! ik ben erg
Welkom! En ook ik ben
Leuk dat je zo druk bezig
Welkom hier op Sol! Ja, dat
Welkom op dit forum!
Bedankt voor jullie warme
@Toontjehoger, kan me