Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hoi, ik ben Harry (gebruikersnaam Harryhol)

Hallo forumbezoekers, Ik ontdekte pas geleden dit forum en zag in korte tijd al zo veel nuttige informatie en bemoedigende woorden dat ik graag meeklets en hopelijk een heleboel nieuwe dingen te weten kom. Mijn naam is Harry en ik werk al een aantal jaren als journalist. Een paar jaar geleden is er een kinderboekje van mij uitgegeven. Op dit moment sta ik (als alles goed gaat) op het punt om mijn eerste roman uit te geven bij een grote uitgeverij. Heel spannend allemaal, en nog lang niet zeker, dus alle details houd ik (om geen ongeluk af te roepen) even voor mezelf :-) Gelukkig ben ik niet bijgelovig.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Harry, Je maakt het wel spannend zo. Hopelijk kan je snel meer details geven, want schrijvers houden niet van dit soort cliffhangers :D In elk geval veel plezier op dit leerzame forum.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik heet Harry Hol. Was me er in eerste instantie niet bewust van dat mijn inlognaam mijn forumnaam was. Foutje dus :-)

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Harry Hol. Grappig stukje hierboven (de vraag. en het antwoord). Wat goed zeg, dat je (bijna) uitgegeven wordt! Gefeliciteerd.