Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Hier ben ik dan! Claudia

Mijn naam is Claudia. Al een aantal jaar geleden ben ik begonnen met schrijven maar door drukte van gezin en werk in mijn eigen salon is het op een te laag pitje komen te staan. Tijdens mijn vakantie ben ik tot de conclusie gekomen dat het toch wel mijn leven is. En aangezien mijn kinderen niet meer overal aan het handje naar toe hoeven ga ik toch proberen meer tijd te besteden aan het schrijven. Via via ben ik op dit forum terecht gekomen en hoop veel te kunnen leren van jullie. Ik wens jullie allemaal veel schrijf succes en plezier! Greetz, Claudia

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom, heb je al veel inspiratie opgedaan in je vakantie? En wat vind je leuk qua genre?

Lid sinds

19 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom, Cl@usm@us. Zet je even je naam in je topictitel? Dan kunnen we je later weer terugvinden :nod:

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Claudia in de wondere wereld van de schrijverij. Je vindt hier alles! Wat is dat voor een salon dan? Een kap-, auto-, schoonheids-, hondentrim-, of ijssalon?

Lid sinds

13 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Claudia in de wondere wereld van de schrijverij. Je vindt hier alles! Wat is dat voor een salon dan? Een kap-, auto-, schoonheids-, hondentrim-, of ijssalon?
Een pedicuresalon, heel erg leuk hoor maar er zit veel werk omheen...