Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Simotte

Hallo Ik noem mijzelf hier simotte , dat is mijn nickname op internet die ik op alle sites gebruik. Als je deze naam dus tegen komt op een andere site , dan ben ik dat dus ook !! Ik schrijf mijn hele leven al verhaaltjes en nu ben ik dan eindelijk begonnen aan een echt boek. Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik informatie zocht over tijd lijnen in een boek. Ik schrijf namelijk een ''chicklit'' en ik weet niet of het verstandig is de chronologische volgorde aan te houden of dat ik toch iets door het elkaar moet gaan schrijven om het wat afwisselender te maken. Ik hoop dat ik hier nog veel tips kan vinden en krijgen en dat mijn boek uiteindleijk echt in de winkel gaat liggen.

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Simotte, Welkom. En ik denk dat je hier op deze site veel antwoorden op je vragen zult krijgen. Veel succes, dat boek zal er vast eens komen. :)

Lid sinds

16 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Ik noem mijzelf hier simotte , dat is mijn nickname op internet die ik op alle sites gebruik. Als je deze naam dus tegen komt op een andere site , dan ben ik dat dus ook !!
:p Dat roep ik ook altijd over mijn nick. Welkom hier!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor de reacties :D Ik al een paar goede tips gehad hier op het forum. Jullie ook succes met jullie verhalen en andere creatieve dingen !!!!