Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Mean_angel stelt zich voor

Hallo allemaal, ik ben Mandy, nu 22 jaar oud en woon in Eindhoven. Momenteel schrijf ik alleen maar kortverhalen. Schrijven is een grote hobby van me, maar ik wil er iets serieuzer mee aan de slag gaan, vandaar dat ik hier op deze site ben. De verhalen die ik schrijf gaan meestal over dingen die waargebeurd kunnen zijn, vaak over problemen. Vind ik interessant =) Mijn verdere hobby's zijn dwarsfluit spelen en aquarium onderhouden. groetjes, Mandy

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier :) Hoe lang speel je al? En een hobby; aquarium onderhouden? Bedoel je dan dat je het leuk vind om het vissenbestand telkens aan te passen en het telkens opnieuw in te richten of gaat het over schoonmaken? Indien dat laatste; knap, ik had er een hekel aan :P

Lid sinds

14 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mandy! :) Ik vind problemen ook erg interessant. Een wereld zonder problemen zou oersaai zijn. Zit er iets in je aquarium? Veel succes met de schrijverij!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Mandy. Welkom op deze wonderlijke site, waar je heel veel kunt leren. PS. Het lijkt me link om de vraag van Dahlman te beantwoorden vanwege zijn Avatar.

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hai iedereen. Als eerste, bedankt voor jullie warm welkom! Ik speel ongeveer 15 jaar dwarsfluit. Ik heb ongeveer negen jaar les gehad en in een harmonie gespeeld, totdat ik het klassieke eigelijk min of meer beu ben (heb daar wel wat spijt van, maar ja). Nu ben ik op zoek naar een moderne band iets van keltisch of gothisch of zo. Ik vind het leuk om naar mijn aquarium te kijken en schoonmaken is ook niet zo heel erg :P Op dit moment heb ik twee kleine aquaria en kan ik niet wachten tot ik een grotere kan kopen (daarvoor moet ik eerst wel een huis hebben, want in mijn kamer heb ik geen plaats. Woon trouwens nog bij mijn ouders thuis). Laatst heb ik helaas een klein ongelukje gehad: ik heb er niet bij stil gestaan dat de temperaturen zo hoog op waren gelopen en dat het gevolgen voor mijn aquarium had. Nu ben ik de helft van mijn vissen kwijt. Dat betekent dat ik alleen nog maar een paar guppen, twee kegelvlekbarbeeltjes, twee slangetjes en een indische algeneter heb. Voorlopig koop ik dus niks meer bij, tot ik een nieuw, groter aquarium heb. De nickname Mean_angel is ontstaan toen ik een jaar of vijftien was in mijn onzekere periode toen ik nog gevaarlijk en tegenstrijdig wilde overkomen. Heb er nog geen afscheid van kunnen nemen :P