Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Violet Vivian en haar schrijfhoekje

Ciao! :!: Well, ik heet Vivian (dat betekent leven in het Latijn, en volgens mij ook in het Frans) en ik ben 16 jaartjes oud. Ik woon bij mijn ouders in Zuid-Holland, met mijn kat Phoebe, maar ik heb daarnaast ook nog een oudere zus. Mijn twee passies zijn lezen en natuurlijk schrijven, anders zou ik hier niet komen, haha. Ik lees vooral chicklits en fantasy, bijvoorbeeld Gossip Girl en Twilight. Schrijven doe ik binnen diezelfde genres. Daarnaast vind ik koken, winkelen (eigenlijk vooral kleding en accessoires, haha), paardrijden, computerspelletjes spelen, bloggen en televisie kijken erg leuk. Ik kijk een hele berg tv-series, vooral drama en romantiek. Ook ben ik dol op films, onder andere Disney. Ik zit op paardrijden en ga na de zomer naar de examenklas van het VMBO-T. Ik zit op het speciaal onderwijs vanwege mijn lichamelijke beperkingen en ik doe mijn examenperiode ook in twee jaar. Mijn favoriete vakken zijn geschiedenis, maatschappijleer en de taalvakken - Nederlands, Engels en Frans. Ik heb een weblog en zit in de redactie van een online magazine. Ook reis ik graag en verzamel ik dan beeldjes van elfjes en sneeuwbollen. Mijn lievelingskleur is paars en qua muziek luister ik vooral Taylor Swift, Madonna en Celine Dion. Ik schrijf al sinds ik ongeveer acht jaar was, beginnend met korte verhaaltjes naar aanleiding van sprookjes en televisieprogramma's. Nu schrijf ik eigenlijk bijna geen korte verhalen meer, hoewel ik dat wel van plan ben, en werk ik aan drie lange verhalen. Ik schrijf eigenlijk altijd op mijn laptop, dat gaat veel sneller en ik vind het makkelijker. Maar ik heb ook een aantal schriftjes die ik gebruik voor kleine schrijfsels en losse verhalen. Naast mijn eigen blog (www.violetmirror.nl) zit ik ook in de redactie van een online magazine: www.everyzine.nl en binnenkort hoop ik blogger te worden voor Scholieren.com! Questions? Ask away!

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wat een aangename voorstelronde. :) En je naam is leuk! :thumbsup: