Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Alsnog even voorstellen - Daddy

Ik heb al twee onderwerpen geplaatst, maarik stel me alsnog even voor. Ik ben Daddy en ik ben, in tegenstelling tot wat mijn pseudoniem doet vermoeden, een meisje/jongedame van 18. Ik schrijf al zolang ik mij kan herinneren. IK weet nog hoe ik nog voordat ik nog een pen kon vasthouden met mijn moeder aan tafel ging zitten, haar een verhaal ging vertellen en haar dat dan liet opschrijven. Die verhalen gingen meestal over teddyberen, maar toch, je moet ergens beginnen. Ik schrijf dus al het grootste deel van mijn leven. Mijn verhalen zijn vooral absurdistisch. Ik begin ze vaak te schrijven als mensen mij om een autobiografie vragen. Dan begin ik met mijn eigen leven, en dan begin ik ineens zoveel te veranderen dat er voor je het weet een heel vaag verhaal op papier staat. Ik hoop dat ik ooit een boekje gepubliceerd kan krijgen, al lijkt mij dat vrij moeilijk omdat ik denk dat het genre niet goed aanslaat op het Nederlandse publiek. Het is namelijk heel absurd.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Nou, welkom hier. Naar aanleiding van je pseudoniem en ook je topic over absurdisme verwacht je inderdaad geen meisje/jongedame van 18 jaar. Leuke nickname dus. Schrijf, en maak je nog geen zorgen of je het kan publiceren. Als het goed is komt dat later wel.

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Cool, Daddy, zo'n nickname voor een jongedame van achttien. Welkom hier op dit enigszins absurdistische, maar leerzame forum.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daddy, ik heb het gevoel dat we veel van je kunnen leren. Je naam en je affiniteit met het absurdisme zijn in ieder geval heel verrassend. (dit is een gewijzigde opmerking)

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daddy, ik heb het gevoel dat we veel van je kunnen leren. Je naam en je affiniteit met het absurdisme zijn in ieder geval heel verassend.
Dit is misschien off topic, FS maar.... schrijf jij met opzet verassend vanwege het absurdisme of is het per ongeluk verkeerd gespeld?

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Daddy, ik heb het gevoel dat we veel van je kunnen leren. Je naam en je affiniteit met het absurdisme zijn in ieder geval heel verassend.
Dit is misschien off topic, FS maar.... schrijf jij met opzet verassend vanwege het absurdisme of is het per ongeluk verkeerd gespeld?
Het ging per ongeluk. :o *gaat het meteen wijzigen*

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan je wel doen, maar in de quote van Ludieke blijft ie staan })
Dat geeft niet. Ik ben bereid mijn fouten onder ogen te zien.

Lid sinds

14 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Kan je wel doen, maar in de quote van Ludieke blijft ie staan })
:D Ik ben een verassende draak die niet echt verrast, ik laat het inderdaad gewoon staan