Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

eversleeping

Hallo allemaal. Mijn naam hier is eversleeping (zonder hoofdletter, expres). Ik ben 15 jaar jong, en ik ben dus ook nog een beginnende schrijfster. Al sinds ik een klein meisje was, hou ik erg van verhalen schrijven, en ik heb altijd al een grote fantasie gehad. Nu ga ik dit wat serieuzer toepassen, en wil ik 'echt' gaan schrijven. Ik heb een verhaal geschreven, een jeugdboek. Ik heb hem naar 5 uitgeverijen gestuurd. Van 3 heb ik inmiddels een reactie terug (alledrie afwijzingen). Voor de een paste het niet in het fonds, de ander vond me nog te jong, en weer een ander vond de schrijfstijl goed, maar het onderwerp paste niet bij de uitgeverij. Ik heb dus nog 2 te gaan. Ik hoop echt dat hij uitgegeven wordt! En ik hoop hier tips op te doen, zodat ik hem nog kan verbeteren en eventueel opsturen naar andere uitgeverijen. Dat was het wel zo'n beetje :)

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom eversleeping, en wat Zjors zegt over 15 jaar en een boek afhebben klopt helemaal :nod:

Lid sinds

16 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom eversleeping. hou ons op de hoogte en plaats eens een fragment op 'proeflezen', dan kunnen we het ook eens lezen. :)

Lid sinds

17 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Lekker jong hoor, dan heb je nog een hele mooie lange leerweg met veel progressie voor je. Blijf genieten van het schrijven.