Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen: Hanniballus

Hallo lezers, Na me toch eindelijk ingeschreven te hebben, zal mijn eerste monumentale eerste topic toch wel een voorstelling zijn van mijn persoon. Zoals waarschijnlijk velen onder jullie! Mijn naam is Koen Werink en woon nu al 19 jaar in het pitoreske Slagharen. Ik ben nu net geslaagd voor mijn havo en volgend jaar hoop ik te beginnen met de opleiding 'Docent Engels' in Zwolle. En nu het deel wat er eigenlijk toe doet. Schrijven is een passie van mij, denk ik. Het is in ieder geval mijn favoriete tijdverdrijf en ik heb er veel plezier in, mits ik de aloude mood daarvoor heb. Toch durf ik niet te stellen dat het een passie is. Ik vind dat te gevaarlijk om te stellen. Ik denk niet dat ik überhaupt een passie heb. Afijn! Ik begon met schrijven - en dan bedoel ik serieus schrijven - toen ik 15 jaar oud was. Daarvoor had ik natuurlijk al wel wat geschreven (ik kan me bijvoorbeeld nog ernstig goed herinneren dat ik een deel uit de Goosebumps-serie wilde vervolgen op Ability, een oud tekstverwerkingsprogramma voor Word. Ik was toentertijd rond de 8-9), maar echt serieus kan ik het niet noemen. Nee, het echte schrijven begon met 'Eden', mijn eerste afgemaakte verhaal. Dat duurde zo'n twee jaar, maar helaas is er niets van gekomen. Vandaag de dag ben ik uiteraard bezig met het schrijven van een verhaal, maar ik durf het nog niet aan iemand te lezen. Daarover meer wanneer ik het lef ervoor heb ontwikkeld. En nu bots ik tegen de afgebroken muur waaraan ik te vaak tegen ben gebotst: de vreselijke muur van de writersblock. Ik heb niets meer te vertellen. :-) Ik hoop dat ik in ieder geval van harte verwelkomd word. Maar dat zien we dan wel weer! Groetjes Koen.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Koen, je wordt van harte verwelkomd! Wat bedoel je met dat je Eden wel hebt afgemaakt, maar dat er niks van gekomen is? Misschien is het laten lezen van je verhalen net zoiets als voor het eerst naar de sauna gaan; in het begin eng, vooral ook omdat je niet weet wat je te wachten staat. Maar als eenmaal een paar mensen iets van je hebben gelezen, wen je eraan en wordt het heel gewoon. Dan schrijf je verhalen en mag heel de wereld dat weten! In elk geval veel plezier op deze leerzame site! Groetjes, Dennis

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :) Je hoeft echt niet bang te zijn om je verhalen hier te laten lezen. Je loopt alleen het risico goede tips te krijgen. Ik heb er nu al veel van geleerd. Vond het eerst ook wel spannend om een tekst te plaatsen, maar heb er zeker geen spijt van gekregen. Dat verhaal dat je af hebt, is dat een kort verhaal of een roman? gewoon nieuwsgierig.

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo lezers, Na me toch eindelijk ingeschreven te hebben, zal mijn eerste monumentale eerste topic toch wel een voorstelling zijn van mijn persoon. Zoals waarschijnlijk velen onder jullie!
Mooi dat je hier terecht bent gekomen. Je stuk staat mij aan hoe je het beschrijft. Leuke benoemingen. Veel succes hier. Van mijn kant welkom!

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo lezers, Na me toch eindelijk ingeschreven te hebben, zal mijn eerste monumentale eerste topic toch wel een voorstelling zijn van mijn persoon. Zoals waarschijnlijk velen onder jullie!
Mooi dat je hier terecht bent gekomen. Je stuk staat mij aan hoe je het beschrijft. Leuke benoemingen. Veel succes hier. Van mijn kant welkom!

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom :) Je hoeft echt niet bang te zijn om je verhalen hier te laten lezen. Je loopt alleen het risico goede tips te krijgen. Ik heb er nu al veel van geleerd. Vond het eerst ook wel spannend om een tekst te plaatsen, maar heb er zeker geen spijt van gekregen. Dat verhaal dat je af hebt, is dat een kort verhaal of een roman? gewoon nieuwsgierig.
Het is een roman. De bedoeling was dat ik niet verder mocht schrijven tot realisme en fantasy er niet in mocht voorkomen. Toch zondigde ik met Eden. Het is een voltooid verhaal waar ik eerlijk gezegd verre van trots op ben. De plot lekt overigens aan alle kanten. En bedankt, voor die hartelijke woorden! :-)

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het is een voltooid verhaal.... De plot lekt... aan alle kanten.
Dan is het misschien toch nog niet helemaal voltooid? ;) Serieus; met een flinke portie literaire stopverf kom je vast nog een heel eind. Als je tenminste wil.

Lid sinds

13 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Het ligt meer aan het hele verhaal waarom ik er niet tevreden over ben. Er zitten achteraf te veel logicafouten en absurde verhaallijnen in om de motivatie tot herschrijven te vinden. En wanneer ik besluit om het te herschrijven, moet ik alles wissen. En zo dol ben ik ook weer niet op mijn verhaal.

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hanniballus, welkom op dit forum. Ik heb je hier en daar al langs zien komen en vind je wijs overkomen. Wellicht ben je net zo groots als ja naam en gaan we nog veel van je horen? ;)