Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen: Yaël.

Hallo allemaal ! Toch maar even kijken op deze site, vond hem per toeval bij favorieten. Heb mij een jaar geleden aangemeld hier maar vond het te ingewikkeld. Te lui op dat moment om er eens goed voor te gaan zitten. En vandaag wanneer ik niks te doen heb, ben ik toch maar eens even gaan kijken! Ik ben trouwens Yaël, 19 jaar jong / oud en woon lekker in het hartje van Utrecht. Volg nog heel netjes een opleiding PW en ga die zeker met goede moed afmaken. Schrijven is voor mij vergelijkbaar als liggen in de zon. Lekker je fantasie laten gaan met een tikkeltje waarheid van mezelf. Ik praat namelijk niet graag over mezelf met mensen die ik goed ken. Dus dit is voor mij een soort uitlatings klep. Ja ik denk dat je dat zo wel kan noemen. Geef je ongezouten meningen en je critiek / feedback. Ik ben er klaar voor, kom maar op ! En natuurlijk wens ik jullie veel lees plezier!! Groetjes Yaël.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Yael, Welkom! Goed, meteen maar een tip. Die waren toch welkom zei je? Goed, al te lui om deze site te leren ontdekken? Ik vraag me dan ook oprecht af hoe dit zit met het schrijven. Schrijven is er heel veel mee bezig zijn. Uiteraard hangt het af van je ambities. Laten we dat dan ook voorop stellen. Toch heel veel plezier hier! Jan.

Lid sinds

14 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
Hé, welkom hier ;) Zo ingewikkeld is 't hier niet, hoor. Je kunt het meerendeel bij de regels terugvinden en als je iets niet snapt, is er altijd iemand wel zo vriendelijk om het uit te leggen. Moet dus geen probleem zijn, lijkt me. Xxx, Mijre

Lid sinds

14 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed, al te lui om deze site te leren ontdekken? Ik vraag me dan ook oprecht af hoe dit zit met het schrijven. Schrijven is er heel veel mee bezig zijn. Uiteraard hangt het af van je ambities. Laten we dat dan ook voorop stellen. Jan.
Ja daar heb je een punt, maar ik kan je gerust stellen ik schrijf elke dag! En dat te ''lui'' zijn was een jaar geleden ongeveer. Nou mijn ambities zijn maar op één manier te bekijken/te beoordelen, door het mijne te lezen:P! hihi.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Goed, al te lui om deze site te leren ontdekken? Ik vraag me dan ook oprecht af hoe dit zit met het schrijven. Schrijven is er heel veel mee bezig zijn. Uiteraard hangt het af van je ambities. Laten we dat dan ook voorop stellen. Jan.
Ja daar heb je een punt, maar ik kan je gerust stellen ik schrijf elke dag! En dat te ''lui'' zijn was een jaar geleden ongeveer. Nou mijn ambities zijn maar op één manier te bekijken/te beoordelen, door het mijne te lezen:P! hihi.
Hoe kun je uit iets lezen van een ander zijn ambities halen? Dit snap ik niet helemaal :confused:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Yael, op dit forum, ook al loop je hier al even rond. Ik wens je veel plezier hier en lekker veel schrijfinspiratie.