Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

ilmrm stelt zich (dan toch) voor

Hallo, Ik heb me al een hele tijd geleden aangemeld voor dit forum, maar heb er eigenlijk nog nooit een bijdrage aan geleverd. Dat wil ik nu gaan goedmaken. ;) Ik heb wel eens een stukje bij proeflezen geplaatst, maar dat was dan ook het enige. Ik ben een 20 jarige jongen. Ik schrijf nu sinds 2 jaar regelmatig. Mijn grootste probleem is dat ik telkens mijn interesse in een verhaal verlies en dan aan iets anders begin. Ik schrijf vooral fantasy. Daarmee wil ik mensen graag verwonderen. Wat ik absoluut niet wil, is een verhaal schrijven over orks, elven etc. Daar zijn al genoeg anderen voor. Ik wil wel origineel zijn. Op het moment ben ik het verhaal aan het afmaken waar ik ooit mee begon. Ik ben niet helemaal tevreden met het verhaal, maar ik wil toch een keer iets afmaken. En mijn twee jaar jongere broer vindt het leuk en moedigt me aan. :) Groetjes, ilmrm

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ilrm, Je hebt al een poosje meegehobbeld, dus je weet hoe leerzaam deze site is. Dat je de focus op een verhaal niet kunt vasthouden is volstrekt normaal. Als je een poos met een verhaal bezig bent gaat het op echt werk lijken, waarin een hoop tijd en energie gaat zitten. Probeer het eerst met korte verhalen, waarmee je jezelf kunt verbeteren, voordat je aan het 'grote' werk begint. Mooi dat je broer je steunt. Dat helpt vast heel goed.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom ilmrm, Moeilijk enaam heb je trouwens. Wanneer je hier vaker iets plaatst zul je vast en zeker mee gaan maken dat ik het vaak verkeerd schrijf. Dat is dan niet met opzet. Goed dat je nu toch het besluit hebt genomen om je echt voor te gaan stellen. Bij mij ging het eigenlijk een beetje hetzelfde. Me bijna twee jaar terug aanmelden. En pas een paar weken ben ik echt actief. Echt, echt actief. Waarvan je soms niet goed zou worden. Toch kun je hier heel veel leren. Neem daarom de tijd ervoor jezelf te ontplooien. Er zitten hier hele lieve mensen met een hele goede opbouwende mening. Veel plezier hier! Jan.

Lid sinds

14 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi, welkom en veel plezier op het forum. Als je in het forum onder het gedeelte 'schrijfwedstrijden' kijkt, zul je zien dat er veel fantasywedstrijden zijn, waar je mee kan doen met een kort verhaal. Misschien is dat iets voor je?

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt allemaal. Ik heb mijn naam hier: ilmrm ook nog nooit uitgesproken. :p Ik gebruik die naam al zo'n 8 jaar. Ik weet niet eens meer hoe ik er bij kom. Simon Corson, bedankt voor de tip. Ik ga het denk ik inderdaad maar eens proberen met kortere verhalen. Judy, ook bedankt voor de tip, maar ik weet nog niet of het wat voor mij is. Zonder tijdsdruk en beperkingen schrijven heeft ook zo zijn voordelen. Van de andere kant is het een leuke en interessante uitdaging.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik bedacht net een ezelsbruggetje dat je maar niet letterlijk moet opvatten: il memoriam :confused:

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom hier, Ilmrm! Dat je hier veel plezier mag hebben, inspiratie opdoen en dat je uiteindelijk toch eerst a en dan pas b zal kunnen zeggen. Ik begin het ook eindelijk te leren en ik moet zeggen, het is heerlijk om eens iets af te maken. Dan is het ook extra fijn om met iets nieuws te beginnen! Succes ermee.

Lid sinds

17 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Ilmrm! :) Met grote moeite is je naam wel uit te spreken. Het leest wel fijner.