Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Voorstellen; Inez87

Hallo allemaal, ik kom me ook even voorstellen! Ik ben Inez, 22 jaar oud en woonachtig in een klein dorpje in Zuid-Holland. Schrijven was voorheen echt iets waar ik mijn ei in kwijt kon. Hele boeken zijn er niet uit voortgekomen, maar ik deed het graag. Verhalen kwamen spontaan in mij op en ik vond het heerlijk om ze op te schrijven of te typen op mijn oude pc'tje. Lezen was ook een van mijn favoriete bezigheden, iedere 3 weken was ik in de bieb te vinden om mijn volgende lading boeken uit te zoeken. Helaas kon ik door school en later werk weinig tijd meer vinden voor de lettertjes. Ik ben vorige week op vakantie geweest, heb het lezen weer opgepakt en meteen kwam die drang om te schrijven weer opzetten. Ik heb besloten om weer te beginnen met schrijven en al snel kwam er weer een idee opborrelen die ik verder uit wil werken. Helaas merkte ik al snel op dat mijn grammatica niet meer is wat het is geweest, dus hier alvast mijn excuses voor eventuele schrijffouten in mijn posts. Ik ben nou niet bepaald een fan van schrijffouten, zeker niet als ze van mezelf zijn, dus er wordt aan gewerkt. Ik hoop op dit forum heel veel te kunnen lezen en leren! Groetjes Inez.

Lid sinds

14 jaar 3 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Hallo Inez87, Hartelijk welkom op deze wonderlijke site waar je heel veel kunt leren. Ik ben in een klein Zuid-Hollands dorp geboren, maar dat is lang geleden en het was toen al opgeslokt door Rotterdam. Veel plezier met schrijven, en maak je niet te druk over die foutjes. Het gaat uiteindelijk om het verhaal.

Lid sinds

15 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Inez, Ik woon zelf ook in een dorp in Zuid-Holland, misschien minder klein als de jouwe, maar ach... we delen in elk geval passie voor lezen en schrijven. Welke richting of genre gaat je belangstelling naar uit? Ik adviseer je om veel gebruik te maken van de zoekfunctie, want daar is echt een schat aan info te vinden over allerlei onderwerpen. Het voorsteltopic heb je al weten te vinden, voor geklets aan de keukentafel is het schrijvercafé, alle andere fora zijn alleen bedoeld voor echte schrijftopics (en dat wordt streng maar rechtvaardig in de gaten gehouden). Veel plezier met schrijven en op dit forum. Zjaan

Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Bedankt voor het warme welkom! Zjaan; ik begin het forum een beetje door te krijgen. Ik lees me nu wel al suf en kijk mijn ogen uit! Ik geloof dat ik me hier goed kan en zal vermaken. Ik lees graag romans en als ik schrijf is het ook in dat genre. Ik zou ook wel thrillers willen schrijven, maar ben daar niet echt in thuis, dus houd het veilig bij de romans.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Inez, hier op dit forum! ik wens je heel veel inspiratie toe en ontzettend veel plezier met schrijven en lezen! Tot Sol!

Lid sinds

14 jaar 2 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
ook namens mij, bewoner van een voormalig zuid-hollands dorp, van harte welkom op dit forum. doe er je voordeel mee. dat heb ik ook gedaan. bovendien wordt er hier op een prettige manier met elkaar gecommuniceerd. wat tegenwoordig ook veel waard is. succes.