Voorstellen; Inez87
Hallo allemaal,
ik kom me ook even voorstellen!
Ik ben Inez, 22 jaar oud en woonachtig in een klein dorpje in Zuid-Holland. Schrijven was voorheen echt iets waar ik mijn ei in kwijt kon. Hele boeken zijn er niet uit voortgekomen, maar ik deed het graag. Verhalen kwamen spontaan in mij op en ik vond het heerlijk om ze op te schrijven of te typen op mijn oude pc'tje. Lezen was ook een van mijn favoriete bezigheden, iedere 3 weken was ik in de bieb te vinden om mijn volgende lading boeken uit te zoeken. Helaas kon ik door school en later werk weinig tijd meer vinden voor de lettertjes.
Ik ben vorige week op vakantie geweest, heb het lezen weer opgepakt en meteen kwam die drang om te schrijven weer opzetten. Ik heb besloten om weer te beginnen met schrijven en al snel kwam er weer een idee opborrelen die ik verder uit wil werken.
Helaas merkte ik al snel op dat mijn grammatica niet meer is wat het is geweest, dus hier alvast mijn excuses voor eventuele schrijffouten in mijn posts. Ik ben nou niet bepaald een fan van schrijffouten, zeker niet als ze van mezelf zijn, dus er wordt aan gewerkt.
Ik hoop op dit forum heel veel te kunnen lezen en leren!
Groetjes Inez.
Hallo Inez87, Hartelijk
Welkom, hier Inez. Leuk dat
Welkom op dit forum, Inez! Ik
Welkom Inez, Ik woon zelf ook
Bedankt voor het warme
Welkom Inez, hier op dit
ook namens mij, bewoner van
Hoi leeftijdsgenootje! (ben