Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

(opnieuw) voorstellen: @ngelique (was Angel B.)

Het voelt alsof ik in een nieuwe schrijffase terecht gekomen ben. En daar hoort een andere naam bij. Namelijk, mijn eigen ;).

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Wederom welkom @ngelique! En met foto, toch dus! Wat voor nieuwe schrijffase is dat waar je in terecht gekomen bent? Nog heel veel plezier op dit geweldige forum!

Lid sinds

15 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Ha die @ngelique die Angel B was, Anoukboek die Anoukplant was, Corstiaan die Waus was, EstherQ die huppeldepup was en nu weet ik het niet meer zo goed EN IK RAAK EEN BEETJE IN DE WAR! Alhoewel iedereen hele plausibele redenen heeft om van naam te veranderen, vind ik deze trend (want de laatste weken is het veel voorgekomen) erg verwarrend. Misschien kan bij het profiel ook toegevoegd worden wat de voorgaande namen waren van de forumleden zodat je hen met zowel de oude als de nieuwe naam kunt vinden? Is dat een idee?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ja, met foto, ik durfde het zomaar ;) Toch wel lastig uitleggen die nieuwe schrijffase.. Maar ik ben er helemaal uit: Ik ga voor het schrijven! Nu weet ik het zeker. Alleen nog werken aan mijn zelfvertrouwen. Ik durfde eigenlijk ook nooit zo goed te reageren op topics. Maar wat heb ik te vrezen? We willen toch allemaal van elkaar leren?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Oh Ellabelle, je ezeltje kijkt precies zoals jij je voelt.. In de war.. Sorry voor de verwarring, maar ik voelde dat ik dit gewoon moest doen.

Lid sinds

19 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
  • Moderator
  • Administratie
  • Beheerder
Naamsveranderingen zijn aan de orde van de dag zo lijkt het... denk dat ik er geld voor ga vragen :)

Lid sinds

15 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Doen Dries!! Opnieuw welkom op de site @ngelique. Met foto, top! Op deze pasfoto zie je er goed uit Ellabella. (Nog steeds boos?) Vertel eens waar je voorkeur naar uit gaat @ngelique. Even een tip. Er is een forum met alleen maar kletsen. Wellicht komen we elkaar tegen! Heeeel veel succes. xb

Lid sinds

15 jaar 8 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Naamsveranderingen zijn aan de orde van de dag zo lijkt het... denk dat ik er geld voor ga vragen :)
Krijg ik dan korting omdat ik zo aardig ben?

Lid sinds

16 jaar 7 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
@ Simon: geeft niet hoor, ik overleef ook wel zonder hoofdletter :nod: @ Bloem50: de voorkeuren: Kinderverhalen, columns over alledag, net als jij :unibrow: @ Four Seasons: dank je @ Lapin: dank je! @ Anoukboek: thanks!

Lid sinds

14 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
  • Pluslid
Hoi Angelique. Wie je eerder was, weet ik niet. Maakt ook niet uit. Wij beoordelen mensen niet op hun naam, maar op hun bijdragen. Je begrijpt dat we veel van je verwachten. :nod: Aan je zelfvertrouwen hoef je niet te werken. Niemand heeft dat, ook al doen we soms alsof. Ik verander niet van naam of avatar. Te ingewikkeld. Eén keer geprobeerd en gelijk iedereen over me heen gehad. Figuurlijk gesproken dan. Welkom dus.