Lid sinds

13 jaar 10 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

jam stelt zich voor

Hallo iedereen, Ik ben sinds een hele tijd min of meer altijd gefascineerd geweest door het schrijven, echter de laatste drie jaren ben ik er regelmatig mee bezig. Omdat mijn moedertaal Spaans is ben ik in deze taal begonnen met poezie en nu ook korte verhalen. Omdat ik mijn schoolopleiding in het Nederland heb gevolgd, ik ben zonder problemen tweetalig, wil ik ook proberen in het Nederlands te schrijven. Naast enige literaire achtergrond vind ik lezen onontbeerlijk als men van het schrijven een serieuze bezigheid wilt maken. Kort geleden heb ik het boek "De Kunst Van Het Schrijven" van Carver gelezen (deze maand in de magazine) en ik heb er sommige gedeelten heel interessant gevonden. Wat betreft lezen ben ik nu bezig met enige grootmeesters als Tsjechov, Kafka, Bradbury, etc. Vooralleerst zal ikme bezighouden met poezie en korte verhalen; later wil ik proberen om een roman te schrijven. Ik heb het gevoel dat ik hier heel veel ga leren van al jullie kennis van zaken.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Hoi Jam, Van harte welkom! Het is te lezen dat je probleemloos tweetalig bent :) Kafka is een van mijn favorieten, naast Tolstoj heb ik nog niet veel Russische grootmeesters gelezen maar dat staat op de planning. Ik ben het helemaal met je eens dat lezen onontbeerlijk is voor een schrijver, behalve dat het heerlijk is om te doen is het ook nog eens leerzaam. Veel plezier op SOL!

Lid sinds

15 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom Jam, hier op SOL! Ik wens je heel veel inspiratie en plezier op dit forum en dat je je literaire dromen waar mag maken!