Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Boer met Kiespijn

Hallo allen, Zojuist kwam ik via Google aanwaaien en dacht direct: oeioei, hier kan ik veel bijleren! Laat ik me daarom even in 't kort voorstellen: de naam is Jeroen, ben 23 jaar oud en ben anderhalf jaar geleden aan het schrijven geraakt door een minor die ik op mijn school heb gevolgd: Creatief schrijven. Jullie begrijpen dat mijn werk nog in de kinderschoenen staat, en dat ik daarom her en der wel wat feedback kan gebruiken. Ik schrijf vooral (zeer) korte verhalen, columns, gedichten en zo nu en dan haiku. Sinds ik schrijf houd ik ook een eigen website bij (vaak wel blog genoemd, maar gezien ik dat een lelijk woord vind zul je het mij niet zien gebruiken): www.boermetkiespijn.nl Denk dat ik nu wel volledig genoeg ben geweest. Groet! Jeroen

Lid sinds

14 jaar 4 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom op SOL jeroen! Hopelijk krijg je het hier naar je zin :) . Ik ga zeker een keer een kijkje op je website nemen.

Lid sinds

15 jaar 5 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Welkom BMK: Je zult het hier vast naar je zin krijgen. En dat beginnersschap kennen we allemaal. Velen van ons zitten er nog middenin! :D

Lid sinds

16 jaar

Rol

  • Gewone gebruiker
BMK (mag ik je zo noemen, of wil je liever anders aangesproken worden?) Op wat voor school zit je, dat je er een minor Creatief schrijven heb gevolgd?

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Dank jullie wel, wat een ontzettond warm welkom :)
Ik noem hem lekker toch blog :p , en vind hem erg leuk, Boer Met Kiespijn! :nod:
Merci! :o
BMK (mag ik je zo noemen, of wil je liever anders aangesproken worden?) Op wat voor school zit je, dat je er een minor Creatief schrijven heb gevolgd?
Zo mag je me best noemen! Mijn opleiding heet Redactie en Media Productie (RMP)