Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker

Even voorstellen - illustrator

Hoi allemaal, Ik ben (uncle) Sam en woon te Antwerpen. De nickname "illustrator" komt uit mijn airbrushtijd voort. Nu ben ik reeds twee jaar wat woorden op papier aan het zetten wat volgens mezelf redelijke verhalen worden. Er moet nog veel bijgeschaafd worden en ik hoop dat dit forum kan helpen.

Lid sinds

14 jaar 1 maand

Rol

  • Gewone gebruiker
Van harte welkom, Illustrator. Bij proeflezen kun je een stuk tekst van 500 woorden neerzetten waar de andere sollers feedback op geven naar gelang je vraag. Dus qua schaven is hier zeker mogelijkheid :) Veel plezier op deze leerzame site!

Lid sinds

13 jaar 11 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik probeer avonturenromans te schrijven waar fictie en waar gebeurde feiten in gecombineerd worden. Daar komt wel wat opzoek werk aan te pas, zeker als het soms al een paar honderd jaar geleden is. Ik zal zeker binnenkort eens proberen een stuk op proeflezen te plaatsen.

Lid sinds

15 jaar 9 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
welkom illustrator! enjoy in here! ik vind dit ook een echte schrijversnaam. namelijk: een illustrator die tekent doormiddel van woorden op het papier te zetten. waardoor de letters iets vormen. daarmee tekent hij een verhaal in letters. ja! mooi gedaan!

Lid sinds

17 jaar 6 maanden

Rol

  • Gewone gebruiker
Ik probeer avonturenromans te schrijven waar fictie en waar gebeurde feiten in gecombineerd worden. Daar komt wel wat opzoek werk aan te pas, zeker als het soms al een paar honderd jaar geleden is. Ik zal zeker binnenkort eens proberen een stuk op proeflezen te plaatsen.
Hoi Illustrator, Welkom! Ik ben heel benieuwd naar jouw manier van schrijven. Ik denk omdat ik het zelf ook leuk vind om fictie en gebeurde feiten te vermengen. Succes hier.